Przetargi.pl
Roboty drogowe - ZP-15/2009: - Remont ulicy Drogowców w Myślenicach - Remont drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn - Glisne - Mszana Dolna - Remont drogi powiatowej nr K1927 Wiśniowa - Wierzbanowa

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2721733 , fax. 012 2721733
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słowackiego 82 82
    32-400 Myślenice, woj. małopolskie
    tel. 012 2721733, fax. 012 2721733
    REGON: 35157174200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty drogowe - ZP-15/2009: - Remont ulicy Drogowców w Myślenicach - Remont drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn - Glisne - Mszana Dolna - Remont drogi powiatowej nr K1927 Wiśniowa - Wierzbanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont ulicy Drogowców w Myślenicach: - roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie kanałów z rur o śr. 200 mm - 19,5 m, - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych o śr. 500 mm - 6 szt., - koryta wykonane na poszerzeniach jezdni lub chodników - 433 m2, - krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej - 443 m, - obrzeża betonow - 25 m, - wykonanie chodnika z kostki brukowej - 82,5 m2, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego - 350,5 m2, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa natruralnego - 350,5 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa wiążąca gr. 4 cm - 350,5 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 350,5 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 66 t, - wyrównanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 4 cm - 1320 m2, - mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej - 93 m2, - mechaniczne cięcie szczelin - 105 m. Remont drogi powiatowej nr K1625 Tenczyn - Glisne - Mszana Dolna: - korytowanie na całej szerokości jezdni, gr. 35 cm - 526,5 m2, - roboty ziemne - 334,28 m3, - profilowanie i zagęszczenie podłoża - 526,5 m2, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 526,5 m2, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 526,5 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa wiążąca gr. 4 cm - 2750 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 2750 m2, - uzupełnienie pobocza - 400 m2, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 264 m2, - mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchni - 15 m. Remont drogi powiatowej nr K1927 Wiśniowa - Wierzbanowa: - roboty przygotowawcze, - ścinanie i plantowanie poboczy - 1440 m2, - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni - 2880 m2, - nawierzchnie z mieszanek min.-asf., w-wa wiążąca gr. 4 cm - 5194 m2, - nawierzchnie z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 4 cm - 5194 m2, - uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego - 960 m2, - roboty ziemne - 15,4 m3, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 35 cm - 44 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych). Wadium należy wpłacić na konto: Dominet Bank Nr 02 1690 0013 2478 0203 8281 0003. Termin wpłacania wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Oferty, które nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego odrzucone. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - posiadał własny lub dysponował dla zadania następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania zamówienia: koparka przedsiębierna, samochód ciężarowy skrzyniowy, samochód samowyładowczy, rozkładarka mas bitumicznych, walec ogumiony, walec statyczny, zagęszczarka płytowa, - na zadanie stanowiące przedmiot zamówienia dysponował co najmniej jedną osobą (Kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania robót drogowych i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz dysponował robotnikami wykwalifikowanymi, - warunek wymagany dotyczący praktyki i doświadczenia zawodowego personelu technicznego oraz kierownika buodwy proponowanego do wykonania zamówienia - przez doświadczenie zawodowe kierownika budowy w zakresie prowadzenia robót budowlanych drogowych o równoważnym charkterze do przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie jako wykonywanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przynajmniej na jednej budowie wcześniej, do oferty należy dołączyć dla Kierownika budowy dokumenty potwierdzające niezbędne uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w ramach której wykonywał będzie zamówienie o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej 500 000,00 zł. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał.1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminów składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminów składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzebh lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. 2 8. Wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zał.3 9. Wykaz osbób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z ifnormacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienia należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające niezbędne uprawnienia i przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych - zał. 4 10. Wykaz wykonanych robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane referencje (listy polecające), potwierdzające że wykazane roboty wykonane zostały należycie - zał. 5 11. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej 500 000,00 zł. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty skaładki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument jej opłacenia. 13.1. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarcie umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 13.2. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością) 14. Dowód wniesienia wadium 15. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach