Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja budynku szkoły PZ Nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2015-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja budynku szkoły PZ Nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku szkoły PZ Nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem: 1. Izolacja termiczna ścian: - Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; - Demontaż krat okiennych; - Rozebranie obróbek blacharskich parapetów z blachy powlekanej z późniejszym montażem nowych; - Skucie węgarków i odparzonych tynków; - Demontaż rur spustowych z późniejszym montażem nowych; - Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych; - Demontaż przewodów odgromowych mocowanych na wspornikach w ścianie z późniejszym montażem nowych w rurach winidurowych; - Demontaż istniejących kratek wentylacyjnych na ścianach z późniejszym montażem nowych; - Demontaż istniejących przewodów instalacyjnych z ponownym montażem w nowych korytkach instalacyjnych; - Demontaż istniejących elementów z ponownym montażem takich jak: lampy, kamery, klimatyzatory, tablice informacyjne itp.; - Demontaż istniejących warstw zadaszeń wejściowych z odkuciem odparzonych tynków i betonu; - Skucie i uzupełnieni odparzonych tynków; - Wykonanie bruzd w ścianach pod rury winidurowe; - Naprawa powierzchni żelbetowych wsporników zadaszeń; - Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką - mokrą, czyszczenie mechaniczne i zmycie ścian zewnętrznych; - Izolacja termiczna ścian i zadaszeń; - Wykonanie tynków (tynk o wzorze cegły klinkierowej); - Remont cokołów: oczyszczenie powierzchni, uzupełnienie ubytków w tynku, gruntowanie, malowanie; - Oczyszczenie i pomalowanie istniejących krat okiennych. 2. Izolacja termiczna stropu poddasza: - Demontaż nieużywanej instalacji wentylacji mechanicznej z rur PCV i rur z blachy; - Demontaż polepy; - Usunięcie granulowanego keramzytu betonowego; - Czyszczenie i przygotowanie podłoża; - Montaż folii paroizolacyjnej; - Montaż płyt z wełny mineralnej; - Montaż (wykonanie) przejść technicznych (płyty OSB na krawędziakach drewnianych). 3. Remont istniejących balkonów, zadaszeń schodów i podestów wejściowych: - Demontaż istniejących balustrad; - Demontaż istniejących wylewek i okładzin betonowo - lastrikowych; - Demontaż płytek ceramicznych; - Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej; - Montaż nowych wylewek; - Montaż nowych płytek; - Montaż wpustów odwadniających z wycieraczkami systemowymi. 4. Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych: - Demontaż istniejących płyt betonowych i obrzeży; - Demontaż fragmentu schodów wejściowych; - Wykonanie wykopów; - Montaż szalunków; - Zbrojenie konstrukcji; - Betonowanie; - Montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej; - Prace brukarskie; - Prace wykończeniowe. 5. Wymian stolarki drzwiowej: - Demontaż stolarki drzwiowej; - Montaż nowych drzwi. 6. Remonty włazów dachowych: - Demontaż istniejących nakryw; - Demontaż istniejących warstw dachowych; - Montaż nowych nakryw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiary robót (poglądowy, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA! Ze względu na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym a ponadto w dniach 24-31.08.2015r. oraz 8-11.09.2015r. na terenie szkoły odbywać się będą egzaminy maturalne i egzaminy zawodowe wszystkie roboty tzw. - głośne czyli przekucia, wyburzenia itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją PZ Nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu. Podane terminy egzaminów mogą jeszcze ulec zmianie dlatego Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Dyrekcją PZ Nr 2 SOMSiT. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dokonał zgłoszenia wykonywania robót budowlanych dnia 29.04.2014r. do Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. UWAGA! Elewację północną i zachodnią wraz z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku szkoły, remont schodów i balkonów oraz prace towarzyszące dotyczące kompleksowego wykonania elewacji północnej i zachodniej, a także ocieplenie stropodachów przełazowych należy wykonać do 31.08.2015 r. z uwagi na rozpoczynający się 1 września rok szkolny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.16.2015 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 217, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach