Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Oświęcimiu

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Oświęcimiu. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót objęty zamówieniem: Izolacja termiczna ścian:Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską, Demontaż istniejących krat okiennych z ponownym montażem nowych; Rozebranie obróbek blacharskich parapetów z blachy powlekanej z późniejszym montażem nowych;Skucie węgarków i odparzonych tynków;Demontaż rur spustowych z późniejszym montażem nowych;Demontaż rynien z późniejszym montażem nowych;Demontaż przewodów odgromowych mocowanych na wspornikach w ścianie z późniejszym montażem nowych w rurach winidurowych;Demontaż istniejących elementów z ponownym montażem takich jak: lampy, kamery, itp.;Demontaż istniejącego zadaszenia z ponownym montażem;Skucie i uzupełnienie odparzonych tynków;Wykonanie bruzd w ścianach pod rury winidurowe;Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką - mokrą, czyszczenie mechaniczne i zmycie ścian zewnętrznych;Izolacja termiczna ścian;Tynkowanie.Izolacja termiczna ścian fundamentowych i cokołów:Demontaż opaski z płyt chodnikowych 50x50cm, montaż opaski żwirowej;Demontaż istniejącego ogrodzenia kolidującego z dociepleniem;Demontaż istniejących doświetli z ponownym montażem nowych;Demontaż schodów i murków terenowych z ponownym odtworzeniem;Roboty ziemne - wykop odcinkami dla odsłonięcia ścian fundamentowych i późniejszy zasyp;Demontaż starej hydroizolacji, izolacji;Demontaż i ponowny montaż uziemienia (otoku);Demontaż i ponowny montaż nowych rynien i rur spustowych z czyszczakami;Skucie odparzonych tynków cokołu;Skucie nierówności na ścianach fundamentowych;Osuszanie i odgrzybianie fragmentów ścian tego wymagających;Tynkowanie - wyrównanie powierzchni ścian fundamentowych;Montaż hydroizolacji z podkładem;Montaż izolacji termicznej z warstwa osłonową - folia kubełkowa;Demontaż istn. krat okiennych z ponownym montażem nowych.Izolacja termiczna stropu poddasza:Demontaż istniejących desek calowych z ponownym montażem płyt OSB;Demontaż istniejącej polepy z montażem płyt z wełny mineralnej;Skucie i uzupełnienie tynków na wewnętrznych powierzchniach attyk.Izolacja termiczna ścian poddasza:Skucie i uzupełnienie odparzonych tynków;Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką - mokrą, czyszczenie mechaniczne i zmycie ścian;Izolacja termiczna ścian;Tynkowanie.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej:Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;Montaż nowych okien PCV;Rozkucie otworu drzwiowego wykonanie nowego nadproża oraz nowego podestu wejściowego;Montaż nowych drzwi - aluminium;Tynkowanie;Malowanie.Remont istniejących schodów terenowych i murków:Demontaż istniejących schodów;Odtworzenie zdemontowanych schodów;Wykopy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) projekt wykonawczy, b) przedmiary robót (poglądowo, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) audyt energetyczny budynku, e) pozwolenie konserwatorskie, f) projekt budowlany, g) pozwolenie na wykonywanie robót budowlanych. Uwaga: Projekt budowlany obejmuje przebudowę budynku polegającą m.in. na przebudowie instalacji wewnętrznych tj. elektryczną, wod.-kan., gazową oraz docieplenie ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi na zewnątrz budynku. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem zawiera tylko docieplenie ścian zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi na zewnątrz budynku. Szczegółowy zakres projektu określa projekt wykonawczy, który stanowi wycinek zakresu projektu budowlanego na który Zamawiający posiada aktualne pozwolenie na wykonanie robót budowlanych. Uwaga: Zgodnie z załączonym Pozwoleniem Nr 260-15 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków pkt III. Należy wprowadzić jednolitą kolorystykę na całym budynku (dotyczy również wnęk okiennych), która zostanie ustalona na podstawie wzornika kolorów wybranego przez Inwestora producenta, komisyjnie z udziałem przedstawiciela tut. Urzędu. Projekt wykonawczy określa propozycję kolorystyki budynku. Na etapie wykonywania robót budowlanych komisyjnie z udziałem przedstawiciela MWKZ w Krakowie, Wykonawcy robót, Zamawiającego zostanie ustalona ostateczna kolorystyka budynku. UWAGA! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw.głośne czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Domu Dziecka w Oświęcimiu. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający posiada decyzję Nr 700/12 z dnia 15 października 2012 roku Znak: WAB.6740.1.558.2012 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenie na wykonywanie robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.17.2015 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku, - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 217, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach