Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu oraz Budowa archiwum zakładowego

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu oraz Budowa archiwum zakładowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych pn. Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu oraz Budowa archiwum zakładowego. I. REMONT POMIESZCZEŃ PUP W OŚWIĘCIMIU - remont w zakresie bieżącej konserwacji nie podlegający regulacji ustawy Prawo budowlane Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont pomieszczeń PUP w Oświęcimiu w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu przy ul. Wyspiańskiego 10 (wschodnie skrzydło budynku Starostwa Powiatowego). Zakres robót objęty zamówieniem: Remont pomieszczeń - ściany i sufity (zakres obejmuje wszystkie pomieszczenia biurowe, archiwum oraz sanitariaty na parterze, I i II piętrze poza pomieszczeniami nr 1.2, 1.3 (pomieszczenie 1.3 częściowo zostało wyremontowane - połowa pomieszczenia sąsiadująca z pomieszczeniem 1.2 została wyremontowana w 2014 roku), 3.12, 3.13) Wyniesienie mebli na czas remontu wraz z ich zabezpieczeniem; Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską;Zabezpieczenie lamp, żaluzji, rolet i kaloryferów folią i taśmą malarską; Demontaż i ponowny montaż regałów przesuwnych wraz z szynami jezdnymi; Odbicie odspojonych i spękanych tynków; Uzupełnienie ubytków w tynkach; Gruntowanie ścian i sufitów;Dwukrotnie malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; Remont pomieszczeń - posadzki (dotyczy pomieszczeń nr 1.4 oraz 3.10 wg Inwentaryzacji) Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; Wykonanie wylewki samopoziomującej; Wykonanie nowych posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych wraz z wywinięciem na ścianę. Remont ciągów komunikacyjnych - ściany, sufity i posadzki, Wyniesienie mebli na czas remontu wraz z ich zabezpieczeniem; Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; Demontaż paneli zabezpieczających lamperię wraz z ich ponownym montażem; Odbicie odspojonych i spękanych tynków; Uzupełnienie ubytków w tynkach; Gruntowanie ścian i sufitów; Dwukrotnie malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (korytarze na I i II piętrze); Wykonanie wylewki samopoziomującej (korytarze na I i II piętrze); Wykonanie nowych posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych (korytarze na I i II piętrze). Remont klatki schodowej Zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych folią i taśmą malarską; Odbicie odspojonych i spękanych tynków; Uzupełnienie ubytków w tynkach; Gruntowanie ścian i sufitów; Dwukrotnie malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; Przygotowanie podłoża pod okładzinę z płytek; Wykonanie okładziny z płytek ceramicznych na biegach i spocznikach (od poziomu parteru do poddasza) - zakres przedstawiony został kolorem czerwonym na inwentaryzacji (rzut parteru,I pietra, II pietra i strychu); Wykonane cokolików na biegach i spocznikach; Odtworzenie balustrady schodowej (dostawa montaż) ze stali nierdzewnej przy zastosowaniu profili analogicznych jak zastosowane na poziomie piwnic, elementy mocowane na kotwach chemicznych do policzków; Wykonanie dwóch pasów z tynku mozaikowego szerokości 0,25m każdy na wysokości ok. 1,0 od poziomu posadzki. Warunki realizacji robót - UWAGI: 1. Z uwagi na fakt, że Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu w czasie trwania prac budowlanych będzie obiektem czynnym i poruszać się po nim będą pracownicy i petenci wszystkie prace należy wykonywać w godzinach popołudniowych (po godz. 14.00) i w weekendy oraz po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu prac z Dyrekcją Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu. 2. Kolorystykę zastosowanych materiałów należy uzgodnić pisemnie z Dyrekcją PUP Oświęcim. 3. Wykonane prace będą odbierane sukcesywnie. 4. Szczegóły realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. II. BUDOWA ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa archiwum zakładowego w części piwnic budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu przy ul. Wyspiańskiego 10. Zakres robót objęty zamówieniem: Roboty rozbiórkowe Demontaże stolarki; Demontaż istniejących posadzek; Demontaż ścianki działowej oraz sufitu podwieszanego; Częściowy demontaż kanałów wentylacyjnych. Roboty budowlane i wykończeniowe:Wykonanie lokalnych wzmocnień posadzki; Wykonanie warstw wyrównawczych z wylewki samopoziomującej; Wykonanie posadzek epoksydowych; Wykonanie ścianki działowej; Uzupełnienie ubytków w istniejących posadzkach ceramicznych; Montaż drzwi wewnętrznych; Montaż urządzenia nawilżającego z doprowadzeniem instalacji wody w ramach istniejącej instalacji oraz odprowadzenie skroplin z istniejącej instalacji kanalizacji; Montaż osuszacza powietrza (urządzenie przenośne); Malowanie ścian i sufitów; Modernizacja istniejącego układu kanałów nawiewnych i wywiewnych, poprzez częściową zmianę średnicy i położenia; Obudowa istniejącego szachtu wentylacji mechanicznej na poziomie parteru, I i II piętra; Remont kanałów wentylacyjnych w obrębie strychu poprzez uzupełnienie ubytków otuliny kanałów, wykonanie brakujących otulin oraz remont obróbek i uszczelnień osadzenia czerpni i wyrzutni w połaci dachu. Wymiana tymczasowych konstrukcji wsporczych kanałów; Montaż regałów ruchomych magazynowania zwartego; Rozbudowa systemu SAP; Modernizacja systemu sterowania windą poprzez doposażenie jej o odpowiednie moduły sterujące, modyfikujące układ pracy dźwigu osobowego w przypadku alarmu pożarowego, w sposób umożliwiający zjazd windy na poziom parteru wraz z otwarciem drzwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (poglądowo, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą różnić się od ilości rzeczywistych), Warunki realizacji robót - UWAGI: 1. Z uwagi na fakt, że Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu w czasie trwania prac budowlanych będzie obiektem czynny i poruszać się po nim będą pracownicy i petenci wszystkie prace tzw. głośne czyli przekucia, wyburzenia itp. należy wykonywać w godzinach popołudniowych (po godz. 14.00) i w weekendy oraz po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu prac z przedstawicielem Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. 2. Kolorystykę zastosowanych materiałów należy uzgodnić pisemnie z przedstawicielem Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. 3. Szczegóły realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone: - przelewem - wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.19.2015 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) - składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 217, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach