Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2013-11-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane, remontowe i malarskie w budynkach UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, remontowe i malarskie w budynkach UCK. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Część 1: Malowanie korytarza oraz gabinetu zabiegowego w Klinice Onkologii i Radioterapii C w budynku nr 4; Część 2: Adaptacja Sali chorych nr 1 w celu wydzielenia Pracowni LDL Aferezy w Oddziale Szybkiej Diagnostyki Kardiologicznej Oddz. I budynek nr 8; Część 3: Wymiana istniejących drzwi AL na stalowe p.poż. do Bloku Operacyjnego Kardiochirurgii w budynku nr 3 - 1 piętro; Część 4: Malowanie pomieszczeń Bloków Operacyjnych w Budynku Głównym I i III piętro, ul. Kliniczna; Część 5: Roboty remontowe w pomieszczeniach Kliniki Neurologii Dorosłych w budynku nr 15; Część 6: Wykonanie robót malarskich w pomieszczeniach Kliniki Chorób Psychicznych i Zaburzeń Nerwicowych w budynku nr 25 - Oddział A. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 1 110,00 zł, a dla ofert częściowych: Część 1 - 80,00 zł Część 2 - 300,00 zł Część 3 - 300,00 zł Część 4 - 180,00 zł Część 5 - 120,00 zł Część 6 - 130,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne w pomieszczeniach PŻK w budynku nr 59 w kompleksie wojskowym m. Ustka.
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony pn. Modernizacja internatu ZSP nr 2 przy ul. Grudziądzkiej 8 w Kwidzynie- modernizacja układu przygotowania c.w.u.
Dodano: 2016-07-21 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W KOŚCIERZYNIE W RAMACH ZADANIA PN. KAWKA W KOŚCIERZYNIE. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ KOGENERACJĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW z podziałem na części
Dodano: 2016-07-07 - Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Żłobka nr 3 przy ul. Łukasiewicza 4 w Słupsku
Dodano: 2016-05-25 - zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, na terenie całego kraju, w charakterze podwykonawcy PIGB POMERANIA
Dodano: 2016-05-11 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej użytkowej, instalacji hydrantowej w Zespole Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego Nr 5 w Gdańsku, ul. Małomiejska 8a
Dodano: 2016-05-09 - Wykonanie robót sanitarnych przy remoncie budynku administracyjnego Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.
Dodano: 2016-02-18 - Wykonanie robót sanitarnych polegających na wykonaniu wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach zakwaterowania osadzonych, budynku administracyjnym i modernizacji kotłowni Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz.
Dodano: 2016-02-14 - Roboty sanitarne - remonty instalacji wodnych i kanalizacyjnych w nieruchomościach komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Dodano: 2016-01-04 - Wykonanie instalacji wodnej, kanalizacyjnej i gazowej centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalu komunalnym przy ul. Skłodowskiej 11/9 w Słupsku
Dodano: 2015-11-25