Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu, dostawie i montażu kurtyn i drzwi o wymaganej klasie odporności ogniowej (EI 60 oraz EI 30) w budynku głównym Zamawiającego

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4110833, 4211344, 4211186 , fax. 012 4213765
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax. 012 4213765
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu, dostawie i montażu kurtyn i drzwi o wymaganej klasie odporności ogniowej (EI 60 oraz EI 30) w budynku głównym Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania robót budowlanych, dostawy i montażu kurtyn i drzwi o wymaganej klasie odporności ogniowej (EI 60 oraz EI 30) w budynku głównym Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, przy ul. Strzeleckiej 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Kurtyny zewnętrzne p.poż. EI 60 z siłownikiem i czujnikiem Wymiary w świetle ościeży: NR 0,26 - 75x120 - 1 szt. NR 0,25 - 75x195 - 1 szt. b) Drzwi wewnętrzne przeciwpożarowe z elektroczymaczem lub samozamykaczem c) 1 szt. DM-5 EI 30 C d) 1 szt. DP-7 EI 60 T e) 1 szt. SP-22 EI 30 C f) 1 szt. SP-23 EI 30 C g) 1 szt. SP-25 EI 30 C h) 1 szt. DP-3 EI 30 3. Drzwi i drzwi ze ściankami szklanymi należy wykonać z profili aluminiowych anodowanych w kolorze naturalnym, powierzchnia profili matowa. 4. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy należy pomiary zdjąć z natury. 5. Drzwi i kurtyny przeciwpożarowe muszą spełniać wymagania PN-B-02851-1:1997 dla klasy odporności ogniowej EI 60 i EI 30 potwierdzone Aprobatą Techniczną Instytutu Techniki Budowlanej. 6. Ścianki działowe winny być wykonane z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych, dwuwarstwowe EI 120 lub EI 160. 7. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również: a) uszczelnienie na styku ościeżnica-ściana-strop, uszczelniaczami o odpowiedniej odporności ogniowej w zależności od klasy, b) wykonanie ścianek nad drzwiami do poziomu istniejącego stropu o szerokości drzwi o odpowiedniej odporności ogniowej EI 120 lub EI 160, c) wykończenie otworów po zdemontowanej ślusarce i ewentualnych przekuciach. 8. Na wykonywanie robót budowlanych Zamawiający uzyskał pozwolenie na budowę - decyzja nr 2853/2013 z dnia 10.12.2013 roku. 9. Zamawiający wymaga przy produkcji drzwi zachować jak największe światło szyby. 10. Drzwi i kurtyny montowane będą w czynnym obiekcie. 11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany przede wszystkim do: 1) wykonania robót budowlanych m. in. w zakresie rozbiórki: a) demontaż drzwi istniejących, b) rozbiórka ścianek działowych, 2) dostawę i montaż drzwi i kurtyn p.poż zgodnie z aprobatą techniczna i wytycznymi producenta, 3) wykonaniu ścianek działowych o odpowiedniej klasie odporności ogniowej EI 120 lub EI 160, 4) wykonania tynków wewnętrznych i malowania miejsc po demontażu ślusarki oraz nowych ścianek działowych, 5) wykonania robót elektrycznych w zakresie doprowadzenia zasilania do systemu kontroli dostępu oraz ułożenia instalacji systemu kontroli dostępu. Instalację elektryczną do urządzeń Wykonawca włączy do znajdującej się najbliższej puszki. 6) przeprowadzenia szkolenia przed zgłoszeniem gotowości odbiorowej pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia i szkoleń serwisowych 7) dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej, dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i obsługi w języku polskim 8) prowadzenia robót z uwzględnieniem faktu ich wykonywania w funkcjonującym (prowadzącym całodobowo działalność leczniczą) Szpitalu, a tym samym swoim działaniem nie powodowania sytuacji uciążliwych dla personelu i pacjentów. Zorganizowanie robót budowlanych przy założeniu że mogą być prowadzone w godzinach ustalonych z Zamawiającym nie później niż do 18:00 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo-kosztorysowa opracowana przez Kontrapunkt V Projekt Zespół Projektowo-Inwestycyjny z siedziba w Krakowie - stanowiąca załącznik nr 1B i 2 do SIWZ, na którą składa się stan istniejący oraz częściowy, projekt stolarki przeciwpożarowej i kurtyn, przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót . Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w terminie uprzednio uzgodnionym telefonicznie. Wykonawca zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 14. Jeżeli w projekcie budowlanym przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Należy wówczas załączyć do SIWZ odpowiedni załącznik, tj. tabele/wykaz równoważności dla przykładowych produktów, materiałów, urządzeń. 15. Prace stanowiące przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego i uwzględniający specyfikę obiektu, w którym prowadzone są prace. 16. Zakres prac obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszystkich towarzyszących robót budowlanych oraz prac związanych z BHP. 17. Zakazuje się korzystania z wind szpitalnych w trakcie prowadzenia robót budowlanych. 18. Prace stanowiące przedmiot umowy Wykonawca jest zobowiązany wykonać z materiałów własnych. Koszty transportu ponosić będzie Wykonawca. 19. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 20. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, o której mowa w pkt 3.12 SIWZ, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 21. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 22. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia przedsięwzięcia materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, europejską aprobatą techniczną, specyfikacją techniczną, normą międzynarodową lub innym technicznym systemem odniesienia ustanowionym przez europejskie organy normalizacyjne, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 23. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót przez cały czas realizacji przedmiotu zamówienia. 24. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa, ppoż. w czasie wykonywania przedmiotu umowy. 25. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków od momentu rozpoczęcia robót do dnia dokonania odbioru robót budowlanych w wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia. 26. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 27. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w okresie 3 lat licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 28. Wykonawca odpowiada za wadę w robotach budowlanych również po upływie okresu gwarancji i rękojmi, o ile Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach