Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym i przystosowaniu pomieszczeń na pracownię bakteriologii w budynku głównym

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4110833, 4211344, 4211186 , fax. 012 4213765
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax. 012 4213765
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w Medycznym Laboratorium Diagnostycznym i przystosowaniu pomieszczeń na pracownię bakteriologii w budynku głównym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń Medycznego Laboratorium Diagnostycznego i przystosowania pomieszczeń na pracownię bakteriologii zlokalizowanym w piwnicy w budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzelecka 2. 3.2. Nierozerwalną część SIWZ stanowi dokumentacja projektowa, wykonana przez KONTRAPUNKT V-PROJEKT siedzibą przy ul. Zabłocie 39 w Krakowie, definiująca szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane b) wykonanie instalacji wewnętrznych w tym, wod-kan, c.o., wentylacji c) wykonanie instalacji elektrycznej i słaboprądowej 3.3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem wielobranżowym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem wykonanym przez KONTRAPUNKT V-PROJEKT siedzibą przy ul. Zabłocie 39 w Krakowie. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający oświadcza że wykreślone pozycje w przedmiarze robót budowlanych nie wchodzą w zakres przedmiotu umowy i nie należy ich wyceniać. 3.5. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania powyższych robót. 3.6. Przy wykonywaniu prac należy stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami oraz ustawa o wyrobach budowlanych Dz. U. nr 92, poz.881 z 20 04r.), a także rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2012r Nr 12, poz. 739); winny posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Prace należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zabezpiecza dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w miejscu pracy. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej poprzez ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia np: opisów technicznych, kopii certyfikatów zgodności z właściwymi przedmiotowo Polskimi Normami, aprobatami technicznymi, kartami katalogowymi. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Nie umieszczenie przez oferenta w ofercie informacji o propozycji zastosowania przy realizacji zamówienia innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pozbawia go możliwości złożenia takiej propozycji zamiennej w toku realizacji prac bez zgody Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 2 000,00 zł. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: Wadium DZP.272-5/13 8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2.2-8.2.5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 8.6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, 8.6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 8.6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach