Przetargi.pl
Roboty budowlane oraz dostawa wyposażenia, związane z remontem świetlicy wiejskiej w Kucharach w związku z realizacją projektu dofinansowanego z UE w ramach PROW - Odnowa i rozwój wsi pn.: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kucharach wraz z odbudową chodnika do obiektu i budową oświetlenia ulicznego.

Gminne Centrum Kultury i Promocji im. Alicji i Franciszka Bryłów w Nowym Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-120 Nowe Brzesko, ul. Piłsudskiego 17a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 385 29 44 , fax. 12 385 20 94
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury i Promocji im. Alicji i Franciszka Bryłów w Nowym Brzesku
    ul. Piłsudskiego 17a 17a
    32-120 Nowe Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 12 385 29 44, fax. 12 385 20 94
    REGON: 12047995200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowe-brzesko.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane oraz dostawa wyposażenia, związane z remontem świetlicy wiejskiej w Kucharach w związku z realizacją projektu dofinansowanego z UE w ramach PROW - Odnowa i rozwój wsi pn.: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kucharach wraz z odbudową chodnika do obiektu i budową oświetlenia ulicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia, związanych z remontem świetlicy wiejskiej w Kucharach w związku z realizacją projektu dofinansowanego z UE w ramach PROW - Odnowa i rozwój wsi pn.: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Kucharach wraz z odbudową chodnika do obiektu i budową oświetlenia ulicznego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: a) wymianę pokrycia dachu wraz z obróbkami b) transport i utylizacja azbestu (z rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego) c) docieplenie stropu d) podłogi i posadzki - renowacja e) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej g) tynki zwykłe h) malowanie i) docieplenie ścian zewnętrznych j) instalacje odgromową k) wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej l) remont instalacji elektrycznej w obiekcie ł) wyposażenie świetlicy wiejskiej m) oświetlenie zewnętrzne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Pzp), tj. a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby udokumentował zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przynajmniej 1 (jednej) roboty budowlanej której przedmiotem jest wykonanie pracy, odpowiadającej (porównywalnej) swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia i potwierdził dokumentami, że robota ta została wykonana z należytą starannością. b) ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień budowlanych: -konstrukcyjno - budowlana (1 osoba ze wskazaniem kierownika budowy), i osoba ta jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej , każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej ppkt 2) lit b SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje) 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej ppkt 4) SIWZ Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające , że osoba , o której mowa w ppkt 2) lit b SIWZ , posiada wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: -decyzja o nadaniu uprawnień oraz -aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w powyższym punkcie ppkt 2) lit a SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) ponadto Wykonawca składa: 8) ofertę , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 9) kosztorys ofertowy, wykonany metodą uproszczoną 10) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku , gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę , a podpisywana jest przez pełnomocnika; 11) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 12) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowe-brzesko.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach