Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące wykonanie budynku Centrum Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka przy ul. 3-go Maja w Jarosławiu.

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Wilsona 6a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6215378 , fax. 016 6215378
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu
    ul. Wilsona 6a 6a
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6215378, fax. 016 6215378
    REGON: 65088677600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.psouu.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące wykonanie budynku Centrum Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka przy ul. 3-go Maja w Jarosławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie budynku Centrum Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka przy ul. 3-go Maja w Jarosławiu. Budynek ten będzie obiektem dwukondygnacyjnym w pełni dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, połączony łącznikiem z istniejącym budynkiem Środowiskowego Domu Samopomocy i Warsztatu Terapii Zajęciowej. W budynku prowadzona będzie wielodyscyplinarna, kompleksowa rehabilitacja dzieci niepełnosprawnych lub zagrożonych niepełnosprawnością od urodzenia do 7 roku życia. W obiekcie zaplanowano m.in. gabinety: lekarski, pedagogiczny, logopedyczne, psychologiczne; sale rehabilitacyjne, salę SI, sale fizykoterapii, hydroterapii, sale terapii zajęciowej, szatnię dla rodziców i pokój dla małego dziecka oraz pomieszczenia administracyjne i sanitariaty dla pacjentów i pracowników. Obiekt musi spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa przewidzianych dla podmiotów leczniczych i placówek oświatowych. Projektowany obiekt zrealizowany będzie w technologii tradycyjnej, murowany, posadowiony bezpośrednio na ławach fundamentowych i stopach fundamentowych. Stropy gęsto żebrowe oparte na ścianach zewnętrznych oraz wewnętrznych ścianach nośnych. Podstawowe parametry techniczne budynku: 1) Powierzchnia zabudowy - 743 m2; 2) Powierzchnia użytkowa - 1243,7 m2; 3) Kubatura - 5280 m3; 4) Wysokość budynku - 7,22 m. Działka przeznaczona pod zabudowę położona jest w Jarosławiu przy ul. 3-go Maja (nr 3094/10, obręb ewidencyjny. Na działce znajdują się sieci: gazowa, wodociągowa, kanalizacji ogólnospławnej, kanalizacji deszczowej, sieć elektroenergetyczna oraz teletechniczna. Działka ma powierzchnię płaską, ze spadkiem 1% w kierunku północnym. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w trzech etapach zgodnie z harmonogramem rzeczowym: 1) etap I - 40 % inwestycji (do 31 sierpnia 2015 r.); 2) etap II - 30 % inwestycji (od 1 września 2015 r. do 31 października 2015 r.); 3) etap III - 30 % inwestycji (od 1 listopada 2015 r. do 25 listopada 2015 r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 75 000 zł, w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 41, poz. 275). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku 47 1240 2571 1111 0000 3345 2858. Wpłata winna być zaksięgowana na rachunku Zamawiającego najpóźniej w chwili otwarcia ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach bezgotówkowych, beneficjentem odpowiednio gwarancji i poręczenia musi być Zamawiający. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Termin gwarancji i poręczenia nie może być krótszy od terminu związania ofertą. 5. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające wniesienie wadium zostały dołączone do oferty w oryginale. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w toku postępowania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.psouu.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach