Przetargi.pl
Roboty budowlane obejmujące prace remontowe w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy pl. Jana Matejki 13 - ul. Paderewskiego oraz przy ul. Lea 27-29 w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane obejmujące prace remontowe w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy pl. Jana Matejki 13 - ul. Paderewskiego oraz przy ul. Lea 27-29 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane obejmujące prace remontowe w budynkach Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy pl. Jana Matejki 13 - ul. Paderewskiego oraz przy ul. Lea 27-29 w Krakowie. 1. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem : a) Przebudowa pomieszczeń V piętra wraz z zewnętrznymi instalacjami oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, sygnalizacji pożarowej i dozorowej, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia oraz urządzeń oddymiających klatki schodowe w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy pl. Jana Matejki 13-ul. Paderewskiego w Krakowie. - Szczegółowy zakres prac określają : przedmiary robót (załącznik nr 1 do specyfikacji), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do specyfikacji) oraz dokumentacja projektowa (załącznik nr 3 do specyfikacji). b) Wymiana pokrycia świetlika oraz kosza zlewowego w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy pl. Jana Matejki 13-ul. Paderewskiego w Krakowie. - Szczegółowy zakres prac określają : przedmiar robót (załącznik nr 4 do specyfikacji) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do specyfikacji). c) Remont rampy dla osób niepełnosprawnych, naprawa murków, remont dachu (strona północna i południowa) w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Lea 27-29 w Krakowie. - Szczegółowy zakres prac określają : przedmiar robót (załącznik nr 6 do specyfikacji) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do specyfikacji). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej : a) Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. b) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. c) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. d) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : a) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty. Okres gwarancji liczony jest od dnia odbioru robót. b) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej rękojmi na wykonane przez siebie roboty. Okres rękojmi liczony jest od dnia odbioru robót. c) Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje prace budowlane w obiektach zabytkowych. d) Zamawiający informuje, że nie ma zaplecza budowy w remontowanych budynkach. e) Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco do usuwania gruzu i nieczystości z remontowanych budynków. 4. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego : a) Jako czas reakcji serwisu gwarancyjnego przyjmuje się nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu gwarancyjnego (wskazanego przez Wykonawcę) ze zgłaszającym awarię i/lub usterkę pracownikiem Zamawiającego w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazanie zaleceń. b) Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego w przypadku zgłoszenia awarii i/lub usterki wynosi 3 godziny robocze. c) Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu zainstalowania urządzenia u Zamawiającego, z możliwością naprawy u Wykonawcy, jeżeli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. W takiej sytuacji na czas naprawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu urządzenie zastępcze. d) Wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, ubezpieczenia na czas transportu, instalacji i ponownego uruchomienia ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu gwarancyjnego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach