Przetargi.pl
Roboty budowlane na: remont podłóg w pomieszczeniach Pawilonu B i C, naprawa dachu wraz z wyminą rynien budynku Kotłowni i Wymiennikowi, przebudowa wejścia do pomieszczeń biurowych Działu Głównego Energetyka, remont pomieszczeń agregatów prądotwórczych, remont podłogi, zadaszenia, malowanie magazynu butli, wymiana odbojnic przy rampie

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka 80
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6142551 , fax. 012 6142551
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
    ul. Prądnicka 80 80
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6142551, fax. 012 6142551
    REGON: 00029007300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane na: remont podłóg w pomieszczeniach Pawilonu B i C, naprawa dachu wraz z wyminą rynien budynku Kotłowni i Wymiennikowi, przebudowa wejścia do pomieszczeń biurowych Działu Głównego Energetyka, remont pomieszczeń agregatów prądotwórczych, remont podłogi, zadaszenia, malowanie magazynu butli, wymiana odbojnic przy rampie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane na: remont podłóg w pomieszczeniach Pawilonu B i C, naprawa dachu wraz z wyminą rynien budynku Kotłowni i Wymiennikowi, przebudowa wejścia do pomieszczeń biurowych Działu Głównego Energetyka, remont pomieszczeń agregatów prądotwórczych, remont podłogi, zadaszenia, malowanie magazynu butli, wymiana odbojnic przy rampie. Szacunkowa wartość zamówienia powyżej 50 000 netto PLN a poniżej 100 000 netto PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, dysponują pracownikami, którzy posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, we wszystkich specjalnościach, w których wykonywane będą roboty lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujace dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny wyciąg z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Uprawnienia budowlane dla kierowników robót, we wszystkich specjalnościach w których wykonywane są niniejsze roboty budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego i opłaceniu obowiązkowego OC a w wypadku gdy osoby posiadające stosowne uprawnienia będą udostępnieni przez inny podmiot także pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach