Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANIA W ZAKRESIE KONSERWACJI BUDYNKU NR 41, NAWIERZCHNI BRUKOWEJ I CHODNIKA, MONTAŻU WIAT, WYMIANY OGRODZENIA W JW NR 2098 W BEMOWIE PISKIM PRZY UL. KĘTRZYŃSKIEGO 1 ORAZ KONSERWACJI BUDYNKU NR 7 W JW NR 4352 W M. BEMOWO PISKIE GM. BIAŁA PISKA

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANIA W ZAKRESIE KONSERWACJI BUDYNKU NR 41, NAWIERZCHNI BRUKOWEJ I CHODNIKA, MONTAŻU WIAT, WYMIANY OGRODZENIA W JW NR 2098 W BEMOWIE PISKIM PRZY UL. KĘTRZYŃSKIEGO 1 ORAZ KONSERWACJI BUDYNKU NR 7 W JW NR 4352 W M. BEMOWO PISKIE GM. BIAŁA PISKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są: Konserwacja budynku nr 41, nawierzchni brukowej i chodnika, montaż wiat, wymiana ogrodzenia w JW2098 w Bemowie Piskim przy ul. Kętrzyńskiego 1 oraz konserwacja budynku nr 7 w JW4352 GSA w m. Bemowo Piskie gm. Biała Piska: a.Budynek nr 41 PKT: Budynek wybudowany w 1955 roku, parterowy, niepodpiwniczony, ściany budynku murowane, konstrukcja dachu drewniana kryty papą, budynek wyposażony w instalacje: wod-kan., c.o., elektryczną i odgromową dane techniczne budynku nr 41: - kubatura budynku 142,00 m3; - powierzchnia użytkowa 30,00 m2; b.Nawierzchnie utwardzone: - plac brukowy rok budowy 1937, powierzchnia 1403,00m2 - droga o nawierzchni z kostki kamiennej, rok budowy 1937, o pow 1684,00 m2 - droga o nawierzchni brukowej rok budowy 1937 c.Budynek nr 7: Budynek parterowy niepodpiwniczony, fundamenty betonowe, ściany z cegły ceramicznej, stropodach z płyt żelbetowych, dwuspadowy kryty papą, Budynek wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, wod-kan. co z kotłowni lokalnej. Rok budowy - 1952 Kubatura - 505,00m2 Powierzchnia ogólna - 97,00m2 Powierzchnia użytkowa - 67,00m2 d.Ogrodzenie Ogrodzenie stalowe z paneli systemowych wysokości 1,50 m, słupki stalowe ocynkowane obsadzone w cokole betonowym, rozstaw słupków 2,50m. Brama stalowa systemowa przesuwna szer. 5m, furtka stalowa systemowa szer. 1m, szlaban szer. 6m z napędem elektrycznym. e.Wiaty dla palących Konstrukcja wiat dla palących z kształtowników stalowych malowanych, mocowanych za pomocą kotew do posadzki, ściany wypełnione i dach pokryty poliwęglanem komorowym. Wymiary wiaty - palarni 2,0x2,0m z ławką szer. 2,0m wewnątrz. Wykonanie nawierzchni utwardzonej pod wiaty - palarnie z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej, ustawienie obrzeż betonowych 8x30cm wokół powierzchni utwardzonej. 2.Zakres robót do wykonania: demontaż krawężników i obrzeży rozbiórka nawierzchni drogi z kostki kamiennej wyrównanie podłoża drogi wykonanie miejscowo podbudowy drogi z kruszywa łamanego (przekopy, zagłębienia) wykonanie koryta pod plac i drogę wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego ustawienie krawężników na ławie betonowej i obrzeży chodnikowych ułożenie nawierzchni drogi i placu z kostki kamiennej na podsypce cementowo- piaskowej ułożenie nawierzchni drogi z bruku wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na płytki polbruk na podsypce cementowo - piaskowej wykonanie ogrodzenia stalowego z paneli wykonanie bramy stalowej przesuwnej wykonanie furtki stalowej montaż szlabana wymiana przykanalików sieci deszczowej z wymianą wpustów ulicznych regulacja studzienek wraz z wymianą włazów żeliwnych typu ciężkiego wymiana kabla oświetleniowego YKY 4x10mm2 wymiana słupów stalowych oświetleniowych, na słupy S-80 sześciokątne, ocynkowane, z wysięgnikami dwuramiennymi, zamontowane na fundamentach betonowych montaż opraw oświetleniowych OWS-150W montaż tablic rozdzielczych słupowych naprawę dachu i obróbek blacharskich naprawa elewacji i opaski wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV wymianę stolarki drzwiowej uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ułożenie płytek ściennych glazurowanych w pomieszczeniach sanitariatów odgrzybienie ścian ceglanych metodą smarowania wykonanie izolacji pionowej ścian wykonanie i obsadzenie krat stalowych okiennych w ścianach z cegieł obudowa rur co. płytami gipsowymi na rusztach metalowych zerwanie starych i wykonanie nowych posadzek cementowych wykonanie posadzek z płytek ,,gres ścianki działowe z cegieł budowlanych pełnych o gr. 1/2 cegły przymurowanie ścianek z cegieł o gr. 1/2 cegł..do ościeży gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach i ścianach malowanie emulsyjne i olejne tynków wewnętrznych wymiana instalacji wodociągowej o śr. 15 mm stalowej ocynkowanej o połącz. gwintowanym w pomieszczeniach sanitariatów wykonanie podejścia i montaż podgrzewacza wody montaż osprzętu sanitarnego montż grzejników stalowych dwupłytowych wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem wymiana drzwi zewnętrznych stalowych antywłamaniowych klasy minimum RC 4 z dwoma zamkami klasy C i samozamykaczem , kolor brąz. montaż wiat dla palących szt. 4 3.Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 16 500,00 zł. 2.Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O Okr. Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 35 2015 Konserwacja budynku nr 41, nawierzchni brukowej i chodnika, montaż wiat, wymiana ogrodzenia w JW2098 w Bemowie Piskim przy ul. Kętrzyńskiego 1 oraz konserwacja budynku nr 7 w JW4352 w m. Bemowo Piskie gm. Biała Piska), b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 7.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a.zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e.oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f.klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8.Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a.zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9.Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach