Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie termomodernizacji powiatowych jednostek organizacyjnych powiatu iławskiego

Powiat Iławski ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 649 07 42 , fax. 089 649 66 00
  • Data zamieszczenia: 2015-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Iławski
    ul. Gen. Władysława Andersa 2a 2a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 649 07 42, fax. 089 649 66 00
    REGON: 51074246800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie termomodernizacji powiatowych jednostek organizacyjnych powiatu iławskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Termomodernizacja Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie: - zabezpieczenie okien, drzwi i terenu przed zabrudzeniem w trakcie robót, - demontaż krat okiennych, - demontaż, oczyszczenie i ponowny montaż istniejącego orynnowania, - przygotowanie istniejącego podłoża przed przyklejeniem styropianu, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych metodą BSO - Bezspoinowy System Ociepleń zwany inaczej metodą lekką - mokrą z wyprawą tynkarską, - wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej z tynku mozaikowego na tynkowanym cokole budynku, - wykonanie malowania elewacji ocieplonej farbami silikonowymi na podłoża mineralne, wymiana obróbek blacharskich tj. parapetów zewnętrznych, opierzeń gzymsów, ogniomurków, - wprowadzenie instalacji odgromowej w rury ochronne RL 21, pozostałe roboty towarzyszące. b)Termomodernizacja Zespołu Szkół im. Konstytucji 3-go Maja w Iławie obejmująca swoim zakresem budynek szkoły Zespołu Szkół, złożony z bryły starej oznaczonej jako A, oraz bryły nowej oznaczonej jako B. - docieplenie ścian zewnętrznych części nadziemnej i podziemnej budynku wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej ścian części podziemnej i wykonaniem nowej opaski betonowej z kostki brukowej wokół budynku, Grubości warstw docieplenia zróżnicowane, - docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej metodą blow-in poprzez wykute otwory technologiczne wraz z robotami towarzyszącymi (bryła B i część bryły A), - na bryle A na stropodachach wentylowanych ponadto demontaż istniejącego pokrycia dachowego z papy na deskowaniu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej (podkładowej i nawierzchniowej) na nowym deskowaniu, - docieplenie stropodachu niewentylowanego (bryła A-sala gimnastyczna) płytami ze styropapy oraz wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi, - docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem w bryle A płytami z wełny mineralnej wraz z wykonaniem nowej podłogi z płyt OSB, - wymiana wszystkich obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - kompleksowy remont kominów wentylacyjnych (w tym wymiana czap betonowych) oraz rozbiórka istniejącego nieczynnego komina dymowo-wentylacyjnego wskazanego w projekcie wraz z uzupełnieniem pokrycia dachowego z blachy, - malowanie istniejącego pokrycia dachowego z blachy na bryle A, - malowanie istniejących poręczy i balustrad oraz elementów zadaszeń, - wymiana stolarki okiennej na nową z PCV w bryle A od strony jeziora wraz z montażem nawiewników, - wymiana drzwi wejściowych w kondygnacji piwnicy (bryła B) na nowe aluminiowe na ciepłych profilach, wyposażone w jeden zamek i samozamykacz po uprzednim powiększeniu otworu drzwiowego wraz z montażem nadproża stalowego, - demontaż i montaż (przełożenie) istniejących zadaszeń o konstrukcji lekkiej, lamp oświetleniowych, uchwytów do flag, - wykonanie nowej instalacji odgromowej, - podwyższenie sprawności instalacji c.o. poprzez wymianę i montaż zaworów termostatycznych (zasilanie) w liczbie sztuk 195 (z czego 170 sztuk zaworów z głowicą zabezpieczoną przed uszkodzeniami mechanicznymi), oraz zaworów grzejnikowych (powrót) w liczbie 195 sztuk, a także płukanie istniejących grzejników i instalacji c.o., wykonanie izolacji przewodów c.o. oraz regulację instalacji. - pozostałe roboty towarzyszące. c) Termomodernizacja Zespołu Szkół im. I. Kosmowskiej w Suszu obejmująca swoim zakresem ww. kompleks budynków, tj. budynek szkoły, hali sportowej, łącznika oraz kotłowni wraz z wykonaniem nowych wypraw tynkarskich i odnowieniem bramy na budynku przybudowanego do kotłowni garażu. - docieplenie ścian zewnętrznych i cokołów poza cokołem budynku szkoły na elewacji tylnej i frontowej na odcinkach, gdzie jest istniejąca warstwa docieplenia (fragmenty te należy docieplić styrodurem gr. 10cm), metodą bezspoinową styropianem grubości 16cm w obrębie bryły głównej budynku szkoły oraz styropianem grubości 12cm na pozostałych bryłach (tj. hala sportowa, łącznik szkoła-hala sportowa, kotłownia) wraz z wykonaniem zdobień (gzymsy, boniowania) i otynkowaniem ścian tynkiem cienkowarstwowym akrylowym, barwionym w masie, ziarno 1,5mm - docieplenie stropodachu niewentylowanego płytami ze styropapy gr. 22cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej gr. 5,2 mm na większej części obiektu oraz pokrycia z blachy trapezowej TR35 na części zaplecza hali sportowej - wymianę okien pozostałych do wymiany (wg rys. nr 10 -Zestawienie Stolarki) i likwidację przeszkleń luksferów (zastąpienie ich oknem i drzwiami ewakuacyjnymi) - wykonanie nowej instalacji c.w.u. wraz z zasobnikiem i zastosowanie kolektorów słonecznych oraz podłączeniem do istniejącej kotłowni - wymianę wewnętrznej instalacji c.o. wraz z grzejnikami i montażem urządzeń regulacyjnych oraz regulację instalacji. - wykonanie nowej instalacji odgromowej. d) Dodatkowo inwestycja obejmuje szereg robót towarzyszących w Budynkach Zespołu Szkół im. Konstytucji 3-go Maja w Iławie, jak: - odnowienie elewacji budynku garażu przyległego do kotłowni (wykonanie tynków nawiązujących do nowej kolorystyki obiektu, malowanie istniejącej bramy stalowej przesuwnej, demontaż istniejącej bramy drewnianej rozwiernej na ścianie szczytowej garażu wraz z zamurowaniem otworu ) wraz z remontem betonowego ogrodzenia zaplecza kotłowni - wykonanie nowych wypraw tynkarskich, - odnowienie istniejącego zadaszenia betonowego nad wejściem do kotłowni - montaż nowego okna oraz drzwi ewakuacyjnych zewnętrznych w miejscu istniejących naświetli z luksferów, wraz z wykonaniem podestu betonowego przy w/w drzwiach w części zaplecza sali - wydzielenie wiatrołapu wewnętrznego przy wejściu głównym do budynku szkoły za pomocą ścianki lekkiej przeszklonej na profilach aluminiowych z drzwiami ewakuacyjnymi dwuskrzydłowymi - remont schodów zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku szkoły obejmujący wykonanie nowej okładziny z płytek ceramicznych, antypoślizgowych, mrozoodpornych: skucie płytek, wyrównanie podłoża gruntowanie, ułożenie płytek wraz z odnowieniem konstrukcji wsporczej schodów (uzupełnienie tynków na elementach betonowych schodów, gruntowanie, wykonanie podkładu pod tynk mozaikowy, wykonanie wypraw tynkarskich) oraz malowanie konstrukcji wsporczej zadaszenia i malowanie balustrad - wykonanie nowego podestu betonowego przy projektowanych drzwiach ewakuacyjnych z hali sportowej (w miejscu istniejących luksferów), o wym.: 270x150x i gr. ok 10cm wraz z montażem wycieraczki metalowej ocynkowanej (kratka o wym. ok 50x200cm) i ułożeniem płytek gres mrozoodpornych i antypoślizgowych, - wymiana istniejących obróbek blacharskich, montaż nowych obróbek (np. na projektowanych gzymsach, istniejących pasach nadrynnowych, ogniomurach itp.), wymiana parapetów, - wymiana rynien i rur spustowych (rynny 01 50mm, rury spustowe 01 20mm) - naprawa i malowanie kominów, - demontaż i montaż (przełożenie) istniejących zadaszeń o konstrukcji lekkiej, lamp oświetleniowych, uchwytów do flag, oraz wymiana drabin zewnętrznych na nowe (z kabłąkami) prowadzących na dach na całym obiekcie, - malowanie istniejących balustrad i elementów zadaszeń, - rozbiórka istniejącej opaski betonowej wraz z wykonaniem nowej opaski betonowej z betonu C12/15 (B-15) szerokości 50cm i gr. 15cm, - na budynku szkoły (elewacja frontowa oraz elewacja tylna) demontaż obróbek blacharskich na istniejącym dociepleniu cokołu (docieplenie ścian piwnic), usunięcie istniejącego docieplenia cokołu ze styropianu i wykonanie robót opisanych poniżej, - odkrycie, oczyszczenie (odgrzybienie), osuszenie (metodą iniekcji), impregnacja i izolacja termiczna styrodurem gr. 12cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej istniejących ścian fundamentowych oraz piwnicznych poniżej gruntu na całym obiekcie poza bryłą garażu oraz fragmentami cokołu na budynku głównym szkoły - elewacja frontowa i tylna gdzie jest istniejąca warstwa docieplenia (1xlepik na zimno na murze + folia kubełkowa na styrodurze), zasypanie rodzimym gruntem i po jego zagęszczeniu wykonanie nowej opaski betonowej, otynkowanie ponad terenem na wysokość cokołu tynkiem mozaikowym, - remont schodów zewnętrznych prowadzących do szatni zlokalizowanej w piwnicy budynku szkoły (wejście od strony frontowej budynku szkoły) obejmujący wykonanie okładziny schodów z płytek ceramicznych mrozoodpornych i antypoślizgowych, - pozostałe roboty towarzyszące. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres podany w formularzu ofertowym, nie krótszy jednak niż 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony jest od dnia dokonania odbioru końcowego. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych nabytych w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Wszystkie materiały i wyroby wykorzystane przy realizacji zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadać wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności z PN oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. - Materiały i elementy budowlane dostarczone przez Wykonawcę na plac budowy, które nie uzyskają akceptacji Zamawiającego zostaną niezwłocznie usunięte z placu budowy. Akceptacja bądź brak akceptacji dostarczonych materiałów i elementów na budowę odbywać się będzie odpowiednim wpisem do dziennika budowy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od przedstawienia przez Wykonawcę tych materiałów. - Wykonawca przy odbiorze końcowym przekaże Zamawiającemu certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo Budowlane i innymi obowiązującymi przepisami. - Znaki towarowe: Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - Roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem wymaganych norm i przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, polskimi normami oraz przekazaną dokumentacją. - Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. - Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu szczegółowego. Przedmiotowy kosztorys szczegółowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający przewiduje dofinansowane zadania ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. 6. Zadanie realizowane na terenie następujących jednostek: - Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Kościuszki 33A, 14-200 Iława, - Zespół Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu, ul. Wiejska 1, 14-240 Susz, - Zespół Szkół im. Konstytucji 3-go Maja w Iławie, ul. Mierosławskiego 10, 14-200 Iława. W trakcie wykonywania robót budynki oraz przyległe tereny będą użytkowane. 7. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania nazw podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - poprzez wypełnienie pkt 8 formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaoferowany okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach