Przetargi.pl
ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE UL. KONOPNICKIEJ, UL. SPOKOJNEJ ORAZ UL. AKACJOWEJ W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Mirków, Długołęka, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 323 02 03 , fax. 71 323 02 04
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Długołęka, ul. Robotnicza 12 12
    55-095 Mirków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 323 02 03, fax. 71 323 02 04
    REGON: 93193501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTA BUDOWLANA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE UL. KONOPNICKIEJ, UL. SPOKOJNEJ ORAZ UL. AKACJOWEJ W MIEJSCOWOŚCI DŁUGOŁĘKA, GMINA DŁUGOŁĘKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Konopnickiej (dz. nr ew. 562, 557/1), ul. Spokojnej (dz. nr 463), ul. Akacjowej (dz. nr ew. 579) wraz z odwodnieniem i oświetleniem drogowym w miejscowości Długołęka, gmina Długołęka. 2.Roboty budowlane mają na celu modernizację istniejącej nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej, uregulowanie odwodnienia korpusu drogowego poprzez budowę kanalizacji deszczowej oraz budowę oświetlenia drogowego i obejmować one będą: 1)wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej ograniczonej krawężnikiem 30x15 cm, 2)wykonanie odwodnienia drogi poprzez budowę kanalizacji deszczowej, 3)wykonanie oświetlenia drogowego, 4)wykonanie wejść i zjazdów do posesji z kostki betonowej, 5)wykonanie trawników, 6)wykonanie oznakowania zastępczego zgodnie z projektem zastępczej organizacji ruchu, 7)wykonanie nowego oznakowania pionowego, progów zwalniających zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 3.Zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w: a)projekcie budowlanym, projekcie zagospodarowania terenu, b)odbudowie nawierzchni w ramach budowy wpięcia kanalizacji w ul. Parkowej, c)projekcie wykonawczym - branża drogowa, d)projekcie wykonawczym - branża sanitarna, e)projekcie wykonawczym - branża elektryczna - oświetlenie drogowe, f)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - branża drogowa, g) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - branża sanitarna, h)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - branża elektryczna, i)przedmiarze robót - branża drogowa, j)przedmiarze robót - branża sanitarna, k)przedmiarze robót - branża energetyczna - oświetlenie drogowe, l)projekcie organizacji ruchu docelowego, m)projekcie organizacji ruchu zastępczego, będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 30.10.2012r. zwanej dalej siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia złożenia ofert, tj. do dnia 26 listopada 2012 r., do godz. 10:00. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony - przebudowa ul. Konopnickiej, ul. Spokojnej oraz ul. Akacjowej w miejscowości Długołęka, gmina Długołęka. tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 26 listopada 2012r. do godz. 10:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach