Przetargi.pl
Rewitalizacja Rynku - Zagospodarowanie Rynku Głównego w Olsztynku

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja Rynku - Zagospodarowanie Rynku Głównego w Olsztynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbiórkę kwietników 2. Rozbiórkę fontanny 3. Rozbiórkę nawierzchni 4. Demontaż istniejącej sieci 5. Ułożenie nowych sieci/przyłącza a. Instalacje sieci deszczowej i wodociągowej b. Instalacje sieci elektroenergetycznej oświetleniowej 6. Ułożenie nowej nawierzchni na placu centralnym i parkingu, budowę chodnika i prze-łożenie części nawierzchni ulic 7. Wybudowanie Fontany w punkcie centralnym placu 8. Wykonanie instalacji fontannowej łącznie z projektem 9. Oświetlenie placu, parkingu, fontanny, iluminacji : fasady i dachu Ratusza, Muzeum oraz fasady Zamku 10. Odwodnienie terenu z wód opadowych 11. Zaopatrzenie fontanny i dwóch zdrojów w wodę pitną 12. Umeblowanie placu - salonu miejskiego w elementy małej architektury i zieleni 13. Nadzór archeologiczny Dane ogólne : Powierzchnia placu : 2334 m2 Powierzchnia parkingu : 2060 m2 Razem : 4394 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 30.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamó-wień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w tym: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy. 2) Spełnią wymagania dotyczące wadium. 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 1.500.000 zł. 4) Wykażą się doświadczeniem w ostatnich 5 latach , (licząc od dnia wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), przy realizacji przynajm-niej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom przedmiotu zamówienia, w tym : jednej robocie budowlanej na obiekcie kubaturowym lub terenie podlegającym opiece konserwatora zabytków . 5) Udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat - licząc od dnia odbio-ru tych robót. 6) Przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi za-wierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z inne-go kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądo-wego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie; odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz osób, (w tym: kierownicy robót drogowych, sanitarnych, elektrycznych, budowla-nych), które będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich czynno-ści, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wyma-gane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawo-dowego oraz osoba sprawująca nadzór archeologiczny) - wg Załącznika Nr 4 do SIWZ; Kierownik budowy lub Kierownik robót budowlanych przedstawi oświadczenie o posiadaniu co najmniej dwóch lat doświadczenia przy zabytkach nieruchomych co musi być potwierdzo-ne przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z wymaganiami Pozwolenie Nr 369/09 z dnia 19.05.09r. Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem speł-niają wymagany warunek; 8) wykażą się doświadczeniem w ostatnich 5 latach , (licząc od dnia wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), przy realizacji przy-najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom przedmiotu za-mówienia, w tym : jednej robocie budowlanej na obiekcie kubaturowym lub terenie podlegającym opiece konserwatora zabytków . Wykaz ten ma zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość oraz opinie, re-komendacje itp.) - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z nale-żytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że ra-zem spełniaj ą ten warunek; 9) wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza Wykonawca powierzyć podwykonaw-com 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 11) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 12) oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 5 lat 13) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisują-cą ofertę - wg Załącznika nr 5 do SIWZ; 14) formularz cenowy - wg wzoru Załącznika Nr 6 do SIWZ; 15) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wy-konawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, 16) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego Wykonawcy dokumentów( wyżej wymienionych ) zobowiązani są do przedłożenia: doku-mentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy oraz kopii umowy lub innego dokumentu potwier-dzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów, 17) wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń i dokumentów (wyżej wymienionych) wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.visacom.pl/um_olsztynek
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach