Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
- Data zamieszczenia: 2010-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24 24
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
REGON: 00052443000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja infrastruktury technicznej na terenie byłych koszar w Ostródzie- etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja infrastruktury technicznej na terenie byłych koszar w Ostródzie- etap II, zgodnie z przedmiarami robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 5 do siwz), szkicem sytuacyjnym (zał. nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) branża drogowa (ułożenie nawierzchni z kostki polbruk gr. 8 cm- 1.073,20 m2, ułożenie nawierzchni z kostki polbruk gr. 6 cm- 176,00 m2); b) branża sanitarna (montaż rurociągów z rur polietylenowych- 55 m); c) branża elektryczna (montaż i stawianie słupów oświetleniowych: H=8 m- 8 szt., H=7 m- 6 szt.; montaż opraw oświetleniowych- 14 szt.). Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (plac budowy); - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; - przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót zapewniającego dojazd do wszystkich posesji w trakcie realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz. 1729); - uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji; Uwaga: W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9.000,- zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2010-08-16 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2010-08-16 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wraz z chodnikiem do bloku ul. Jeleńska 9 w Lidzbarku
Dodano: 2016-07-15 - Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych na działkach nr 97 i nr 98 przy ul. Jeleńskiej w Lidzbarku
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa chodnika na ul. Brzozowej w Lidzbarku II etap
Dodano: 2016-06-22 - WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
Dodano: 2016-06-07 - 1. Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych na działkach nr 54 i nr 104 w miejscowości Chełsty. Przebudowa drogi w m. Chełsty. 2. Doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych na działkach nr 81 i nr 85 w miejscowości Cibórz. Przebudowa dróg w m. Cibórz
Dodano: 2016-05-13 - Przebudowa drogi gminnej Kiełpiny - Wąpiersk
Dodano: 2016-05-12 - WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA. CZĘŚĆ 1- BUDOWA UL. SPOKOJNEJ. CZĘŚĆ 2- MODERNIZACJA UL. KOŚCIUSZKI. CZĘŚĆ 3- MODERNIZACJA UL. KĘTRZYŃSKIEGO. CZĘŚĆ 4- MODERNIZACJA UL. HANDLOWEJ.
Dodano: 2016-05-09 - Przebudowa ulicy Harcerskiej w Biskupcu
Dodano: 2016-03-30 - Remont nawierzchni ciągów komunikacyjnych na terenie miasta Kętrzyn w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych w 2016 roku
Dodano: 2016-03-23 - Przebudowa chodnika na ul. Brzozowej w Lidzbarku
Dodano: 2016-03-15