Przetargi.pl
Rewaloryzacja zabytkowego parku zdrojowego w Kudowie-Zdroju - etap III w zakresie modernizacji alejek, remontu oświetlenia, remontu schodów, budowy placu zabaw, oświetlenia placu zabaw oraz remontu zabytkowej fontanny.

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacja zabytkowego parku zdrojowego w Kudowie-Zdroju - etap III w zakresie modernizacji alejek, remontu oświetlenia, remontu schodów, budowy placu zabaw, oświetlenia placu zabaw oraz remontu zabytkowej fontanny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym, w ramach III etapu rewaloryzacji Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 1165/Wł decyzją z dnia 28.03.1986: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację sześciu niżej wymienionych zadań: I. Remont nawierzchni alejek w ramach rewaloryzacji zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju. W ramach prac należy uwzględnić rozbiórkę istniejących nawierzchni i wykonać nowe z kostki granitowej i mieszanki żwirowej. Obramowania ścieżek z obrzeży granitowych o fazowanej krawędzi wewnętrznej osadzonych na ławie betonowej. Odwodnienie powierzchniowe w postaci cieków z kostki granitowej należy wpiąć do studzienek wpustowych i połączyć z istniejącą kanalizacją deszczową. Całość prac obejmie: - Rozbiórkę istniejących nawierzchni asfaltowych - 2.096,0m2; - Rozbiórkę istniejących nawierzchni z kostki betonowej - 469,0m2; - Likwidację alejek żwirowych (tzw. Skróty) - 70,50m2; - Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej - 1.714,0m2; - Wykonanie nawierzchni żwirowych - 1.374,0m2; - Ułożenie obrzeży granitowych o łącznej długości - 1.314,2mb. II. Remont oświetlenia parku w ramach rewaloryzacji zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju. W ramach zadania należy wykonać remont istniejącego oświetlenia uwzględniając demontaż istniejących punktów świetlnych, ułożenie w ziemi zasilającej linii kablowej oraz montaż nowych lamp wraz z pojedynczymi lub podwójnymi wysięgnikami, stylizowanymi (ozdobnymi) zaopatrzonymi w oprawy . Zakres prac obejmuje: - montaż na prefabrykowanych stopach żelbetowych 97 szt. słupów stylizowanych - montaż 15 szt. wysięgników pojedynczych - stylizowanych ozdobnych, - montaż 3 szt. wysięgników podwójnych stylizowanych ozdobnych - montaż 79 szt. wysięgników pojedynczych stylizowanych - ułożenie w ziemi zasilającej linii kablowej o długości 382mb YAKY 4x25mm2 i 15 mb YAKY 4x10 mm2 wraz z zabezpieczeniem taśmą ostrzegawczą oraz 5mb kabla YAKY 4x10 mm2 w kanale instalacyjnym. Ponadto należy przeciągnąć 110mb kabla YAKY 4x25mm2 w gotowym kanale z rury osłonowej, oraz dwóch przecisków o dł . po 5 m z rurami osłonowymi. III. Remont schodów w ramach rewaloryzacji zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju. W ramach prac należy wykonać remont i przebudowę 4 ciągów schodów terenowych o łącznej powierzchni 347m2 wraz z balustradami i pochwytami z rur ze stali kwasoodpornej z zachowaniem szczególnych zasad ochrony elementów zabytkowych schodów w tym: - przy sanatorium Polonia- wraz z murkiem oporowym i siedziskiem -57,7m2; - przy budynku ul. zdrojowa 41 - 65,4m2; - od al. Jana Pawła II - 94,7 m2; - główne zejście do parku od ul. Moniuszki - 112,3m2; - betonowe schody od ul. Moniuszki - 16,9m2 - przeznaczone do rozbiórki. IV. Budowa placu zabaw w ramach rewaloryzacji zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju. Budowa placu zabaw, w kształcie elipsy, otoczonego wysokim żywopłotem (szpaler z grabów), wraz z zlokalizowanymi w nim bocznymi wejściami. Prace związane z budową placu zabaw: - Regulacja warunków hydrologicznych podłoża. - Niwelacja terenu poprzez wykonanie nasypu o grubości ok. 30-40 cm z piasku gruboziarnistego. - Ułożenie dwóch rodzajów nawierzchni syntetycznej wraz z obrzeżami granitowym oraz typu ECO BORD. - Wyposażenie placu w urządzenia zabawowe oraz w elementy małej architektury: - Nasadzenia zieleni - szpaler z grabu w formie strzyżonej ogrodzony od strony wewnętrznej i zewnętrznej panelami zamontowanymi na metalowych słupkach wraz z 4-roma furtkami technologicznymi w wejściach bocznych oraz krzewy liściaste na południowej stronie terenu bezpośrednio przyległego do placu zabaw. V. Oświetlenie placu zabaw w ramach rewaloryzacji zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju. W ramach zadania należy wykonać zasilenie kablowe dla 5 punktów świetlnych ( długość kabli 120mb), z wykorzystaniem istniejącej instalacji zasilającej oświetlenie parku oraz montaż stylizowanych słupów na fundamentach prefabrykowanych i opraw oświetleniowych o charakterze nawiązującym do całości oświetlenia. Prace ziemne niezbędne do budowy oświetlenia placu zabaw należy wykonać ręcznie, w miejscach skrzyżowań z innymi sieciami należy ułożyć rury osłonowe. VI. Remont zabytkowej fontanny w stylu neobarokowym, w ramach Rewaloryzacji Zabytkowego Parku Zdrojowego w Kudowie-Zdroju. W ramach zadania należy wykonać remont zabytkowej fontanny w stylu neobarokowym składającej się z 5 dysz, z tego 4 szt. umieszczonych równomiernie w niecce z tryskaczem głównym umiejscowionym centralnie wraz z osadzonymi przy nich podwodnymi reflektorami halogenowymi. Zakres prac obejmuje: - Wymianę elementów konstrukcyjnych i zastąpieniu ich kamieniarką granitową, składającą się z indywidualnie zaprojektowanych elementów. Dno fontanny należy wykonać w postaci żelbetowej płyty o stałej grubości, wylanej na warstwie impregnowanego keramzytu oddzielonego od podłoża i betonu geowłókniną. Warstwę betonu należy okryć wykładziną granitową z zachowaniem spadków umożliwiających sprawne odprowadzenie wód z niecki za pomocą dysz ssących. - Stacja uzdatniania wody, pompy zasilające dysze fontannowe oraz szafę zasilająco sterującą należy zlokalizować w studni technicznej. - Studnię techniczną należy wyposażyć w pompę do ścieków z odprowadzeniem do istniejącej kanalizacji, przewody wentylacyjne, energetyczną szafę zasilającą oraz rurociąg do uzupełniania ubytków wody. Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami BHP, wytycznymi Konserwatora zabytków oraz warunkami zawartej Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 30 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: III.2.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy odrębnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia w/w warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach. III.2.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: 1. dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie obejmującym swym zakresem wykonanie nawierzchni (dróg, alejek, placów) z materiałów naturalnych (kostka kamienna, żwir) wraz z odwodnieniem, oświetleniem i elementami małej architektury na terenie obiektu wpisanego do rejestru zabytków o łącznej wartości robót co najmniej 3 mln zł (brutto) w tym co najmniej jedną robotę budowlaną na terenie obiektu wpisanego do rejestru zabytków polegającą na budowie lub remoncie dróg, alejek, placów o nawierzchni żwirowej o łącznej powierzchni, co najmniej 1500 m2, o wartości robót, co najmniej 1 mln zł (brutto); W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia w/w warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach. b) dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi, co najmniej następujące wymagania: Zakres wykonywanych czynności w przedmiotowym zamówieniu 1. Kierownik budowy, posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania/nadzorowania robót w specjalności w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], b) aktualny, na dzień składania wniosków, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, c) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych, d) co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych obejmujących remont obiektu wpisanego do rejestru zabytków, w tym co najmniej na jednym o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł (brutto); e) spełniający wymogi § 8 ust 1 rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 z 2004r., poz. 1579) 2. Kierownik robót drogowych posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania/nadzorowania robót w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], b) aktualny, na dzień składania wniosków, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, c) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych, d) co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych wykonywanych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł (brutto); 3. Kierownik robót sanitarnych posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania/nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], b) aktualny, na dzień składania wniosków, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, c) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, d) co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wykonywanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków; 4. Kierownik robót w elektrycznych posiadający: a) uprawnienia budowlane do kierowania/nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge?tycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) [ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104], b) aktualny, na dzień składania wniosków, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, c) co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro?energetycznych, d) co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu/nadzorowaniu robót budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wykonywanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót nie mniejszej niż 0,5 mln zł (brutto); Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę funkcji Kierownika w kilku branżach jednocześnie, pod warunkiem spełniania wszystkich wymaganych warunków. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia w/w warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach. III.2.3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1,5 mln PLN. b) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3 mln zł. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia w/w warunek zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie dot. informacji o oświadczeniach i dokumentach. III.2.4) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. z dnia 21.12.2009 r. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm III.2.5) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, to Zamawiający zaprosi wszystkich, którzy złożyli wnioski i spełniają minimalny poziom wymaganych standardów określonych warunkami udziału w postępowaniu. III.2.6) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. III.2.7) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5 (pięć), to Zamawiający zaprosi do składania ofert tylko tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków według poniższej zasady: 1) Jeżeli Wykonawca wśród wykonanych robót budowlanych wykonał należycie przynamniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie na terenie obiektu wpisanego do rejestru zabytków dróg, alejek, placów o nawierzchni żwirowej o łącznej powierzchni, co najmniej 1500 m2, o wartości robót, co najmniej 1 mln zł (brutto) otrzyma 0 pkt. Za każdą kolejną podobną robotę budowlaną Wykonawca otrzyma 5 punktów - znaczenie (waga) - 70%; 2) za sumaryczne posiadanie środków finansowych i zdolności kredytowej co najmniej 1,5 mln PLN Wykonawca otrzyma po 1 punkcie za każdy rozpoczęte 200 000 PLN powyżej 1,5 mln PLN, jednak nie więcej niż 10 - znaczenie (waga) - 30%. Ocena punktowa wniosku = (liczba otrzymanych punktów za warunek 1 x 70%) + (liczba otrzymanych punktów za warunek 2 (nie więcej niż 10) x 30%). III.2.8) W przypadku gdy na podstawie dokonanej oceny punktowej na miejscu 5, 6 i dalszych uplasuje się więcej wykonawców z taką samą liczbą punktów to Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich ww. Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 według załącznika nr 1 do wniosku. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzone według załącznika nr 2 do wzoru wniosku; 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie zakresem wykonywanych przez nich czynności, sporządzone według załącznika nr 3 do wzoru wniosku; W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przedłoży wraz z wnioskiem pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość (nie mniejszą niż 1,5 mnl PLN) posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.; 6. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach