Przetargi.pl
RENOWACJA ZABYTKOWEJ WIEŻY WYCIĄGOWEJ SZYBU PREZYDENT - REJON UL. KOŚCIUSZKI/PARKOWA

Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Urząd Miasta Chorzów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2411 261 wew. 458 , fax. 0-32 2417 458
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków, Urząd Miasta Chorzów
    Rynek 1 1
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 0-32 2411 261 wew. 458, fax. 0-32 2417 458
    REGON: 00051569000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RENOWACJA ZABYTKOWEJ WIEŻY WYCIĄGOWEJ SZYBU PREZYDENT - REJON UL. KOŚCIUSZKI/PARKOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty przygotowawcze i towarzyszące - przygotowanie placu budowy, 2. Renowacja naziemnej konstrukcji wieży szybowej - czyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni betonowych i stalowych, zabezpieczenie zbrojenia i elementów stalowych przed korozją, ręczna reprofilacja powierzchni konstrukcji żelbetowych, naprawa powierzchni betonowych, impregnacja hydrofobizująca, 3. Renowacja i uzupełnienie elementów metalowych - czyszczenie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji pełnościennych i szkieletowych, sprawdzenie ruchomości kół, odtłuszczanie konstrukcji pełnościennych i szkieletowych, wymiana i uzupełnienie balustrad schodowych oraz osłon z siatki, malowanie farbami do gruntowania konstrukcji pełnościennych i szkieletowych, 4. renowacja ściany ceglanej - wykucie i oczyszczenie ścierne lub chemiczne starych spoin, czyszczenie strumieniowo-cierne na sucho poierzchni, gruntowanie i przygotowanie podłoża pod tynki, tynkowanie tynkami renowacyjnymi, 5. Montaż instalacji odgromowej - montaż uziomu powierzchniowego, montaż skrzynek izolacyjnych i przewodów odprowadzających instalacje odgromową, montaż złączy kontrolnych i naprężających oraz uchwytów uziemiających, łączenie przewodów przez spawanie, pomiar uziemienia i obwodu elektrycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: - w okresie ostatnich pięciu lat wykonał roboty renowacyjne przy zabytkach nieruchomych, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto o podobnym do zlecanego charakterze. Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć referencje wystawione przez zamawiającego roboty. - pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia do kierowania r. budowlanymi oraz uprawnieniami budowlanymi przy nieruchomości zabytkowej i muszą przynależeć do samorządu zawodowego. Pozostałe warunki podano poniżej wraz z opisem dokumentów lub oświadczeń. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. formularz ofertowy, 2. Oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 i 1A do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót polegających na renowacji zabytków nieruchomych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Zaświadczenie wydane przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o uprawnieniach budowlanych przy zabytkach nieruchomych lub dwuletnia praktyka zawodowa w zakresie prac przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków potwierdzona przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Wykaz podmiotów ( na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10.Wypełniony formularz ofertowy. 11.Kosztorys ofertowy. 12.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu w pkt. V ust. 2. ; 13.Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 14.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2; 5 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 15. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12 ppkt.a) i c), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 12 ppkt b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12, zastępuje  się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca jako załącznik do oferty dołącza kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.Jeżeli złożone przez wykonawcę kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwości co do ich prawdziwości, a nie będzie można sprawdzić ich prawdziwości w inny sposób, to zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginałów tych dokumentów lub notarialnie potwierdzonych kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach