Przetargi.pl
Renowacja wewnętrznych rur spustowych w budynkach KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
    ul. Mogilska 109 109
    31-571 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
    REGON: 35108157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja wewnętrznych rur spustowych w budynkach KWP przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z renowacją wewnętrznych rur kanalizacji deszczowej metodą bezwykopową (bez odkrywania rur znajdujących się w ścianach budynków) z zastosowaniem technologii rękawa termoutwardzalnego epoksydowego 2- komponentowego w budynkach administracyjno-biurowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109 oraz wykonywanie przeglądów gwarancyjnych w niezbędnym zakresie. 2. Zakres prac remontowych obejmuje kompleksowo renowację rur spustowych kanalizacji deszczowej o średnicy 150mm w budynkach: 1) Budynek A -12 kondygnacji - 6 szt. rur długości ok. 43m każda 2) Budynek B - 4 kondygnacje - 2 szt. rur długości ok. 16m każda 3) Budynek C - 6 kondygnacji - 4 szt. rur długości ok. 24mb każda 4) Budynek D - 6 kondygnacji - 4 szt. rur długości ok. 25mb każda 5) Budynek E - 6 kondygnacji - 4 szt. rur długości ok. 22mb każda 6) Budynek F - 2 kondygnacje - 6 szt. rur długości ok. 7mb każda 7) Budynek G - 3 kondygnacje - 2 szt. rur długości ok. 15mb każda 3. Zakres remontu obejmuje: 1) Hydrodynamiczne wyczyszczenie kanalizacji z osadów. 2) Wycięcie ostrych krawędzi. 3) Przegląd kanału kamerą. 4) Renowację kanału przy użyciu tkaniny technicznej nasączonej żywicami epoksydowymi zgodnie z PN-EN ISO 11296-1 oraz PN-EN ISO 11296-4. 5) Otwarcie czynnych przyłączy robotem frezowym pod kontrolą kamery. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w tym inspekcja kamerą powykonawcza z zapisem na płytach DVD, czynnej sieci deszczowej po renowacji. Uwaga: Z uwagi na to, że planowane roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie należy w trakcie ich wykonywania dołożyć staranności, aby nie zakłócać jego normalnego funkcjonowania, zachować szczególny porządek w rejonie wykonywanych prac oraz warunki bezpieczeństwa dla ludzi i mienia. Przy pracach należy korzystać wyłącznie ze sprawnego sprzętu, narzędzi i urządzeń posiadających właściwe zabezpieczenia. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem. Termin wizji wyznacza się na dzień 29.10.2013 r. godz. 10:00. Zbiórka uczestników wizji - budynek A przy recepcji. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. W okresie gwarancji serwisowanie i przeglądy techniczne po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, groszy 00/100). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31 1010 1270 0055 8413 9120 1000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-229/2013, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Sekcji ds. Zamówień Publicznych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach