Przetargi.pl
Renowacja elewacji budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w miejscowości Ostrów - gmina Przemyśl

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 670 50 13 , fax. 0-16 670 50 13
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Przemyślu
    ul. Borelowskiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 670 50 13, fax. 0-16 670 50 13
    REGON: 65016233400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaprzemysl.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja elewacji budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w miejscowości Ostrów - gmina Przemyśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja elewacji budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w miejscowości Ostrów - gmina Przemyśl. Przedmiotem zamówienia są roboty tynkarskie obejmujące wykonanie naprawy tynków zewnętrznych na elewacji zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w m. Ostrów tj; dokonanie napraw zniszczonych i zawilgoconych tynków poprzez całkowite skucie i wykonanie nowych, a to: - skucie tynków na całej powierzchni ścian (Zamawiający we własnym zakresie zbije tynki do poziomu 2 m powyżej terenu), - przygotowanie podłoża na istniejących ścianach zewnętrznych poprzez oczyszczenie powierzchni z resztek tynku i zmycie wodą, - wykonanie gruntowania ścian preparatem gruntowym pleśnio i grzybobójczym, - wykonanie obrzutki jako warstwy szczepnej, - uzupełnienie ubytków zdobień, gzymsów i pilastrów, - wymiana zniszczonych obróbek blacharskich na gzymsach i zdobnikach, - wymiana rur spustowych o średnicy 150 mm z blachy powlekanej w kolorze grafitowym, - wykonanie podbitki, - wykonanie tynku zewnętrznego renowacyjnego dwuwarstwowego do wys. 1,80m od poziomu terenu, - wykonanie tynku zewnętrznego zwykłego trzywarstwowego cementowo-wapiennego kat. III od wys. 1,80m od poziomu terenu, - malowanie elewacji farbami silikonowymi z wykonaniem warstwy szpachlowej. Kolorystyka elewacji określona jest w projekcie budowlanym architektonicznym pt. Renowacja elewacji budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum mieszczącego się w Ostrowie gm. Przemyśl dz. Nr 5018 opracowanego przez mgr inż. arch. Wiesława Czekierda zam. Przemyśl ul. Węgierska 58/5. W każdym przypadku, a w szczególności przy zmianie producenta farby, należy dokonać próbnych malowań poszczególnych kolorów w celu właściwego doboru ich odcieni, w konsultacji z projektantem. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia należy uwzględnić wszystkie czynności niezbędne do pełnego wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarem robót i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, w tym: robót przygotowawczych i porządkowych, organizacji i likwidacji placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej (budowlanej), przeprowadzenia prób, pomiarów i badań, dostarczenia stosownych świadectw, atestów i certyfikatów oraz innych wynikających z przepisów Prawa budowlanego i przepisów szczególnych. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia przy remontowanym obiekcie tablicy informacyjnej, że prace wykonywane są finansowych udziałem środków finansowych Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót wraz z załącznikami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dostępna w wersji elektronicznej) - stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projekt budowlany dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 200, w dni robocze w godzinach 9:00 - 15:00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postepowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a to: - wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w obiekcie zabytkowym, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot postępowania, - kierownik robót kierował wykonaniem co najmniej dwóch robót budowlanych w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a to posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000,00 PLN. e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Spełnianie warunku z punktu a) Wykonawca potwierdza aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Spełnianie warunku z punktu b) i c) Wykonawca potwierdza: 1) wykazem robót budowlanych odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wartość zadania nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł), potwierdzonych referencjami, 2) wskazaniem kierownika robót wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane, świadectwo przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) oraz wykazem wykonanych pod jego kierownictwem robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia w co najmniej 2-ch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków. Zamawiający zastrzega, iż zatrudnienie przy wykonaniu zadania kierownika robót innego niż wymieniony w Doświadczeniu zawodowym kierownika robót stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, może nastąpić jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach, za pisemna zgodą Zamawiającego. Niespełnienie w/w warunku skutkować będzie wstrzymaniem robót, traktowanym jako: z winy Wykonawcy. Spełnianie warunku z punktu d) Wykonawca potwierdza polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem postępowania. W/w dokumenty winny potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przez cały planowany przez Zamawiającego okres realizacji zamówienia. Spełnianie warunku z punktu e.) Wykonawca potwierdza: 1) złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1; 2) aktualnym zaświadczeniem właściwego urzędu skarbowego oraz ZUS lub KRUS. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem ofertowym oraz kosztorysem ofertowym Wykonawca zobowiązany jest złożyć n/w dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie posiada potencjału technicznego i nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem postępowania. Zgodnie z treścią dokumentu ubezpieczeniowego do oferty należy załączyć integralne części polisy, jakimi są m.in.: aneksy definiujące zakres klauzul ubezpieczeniowych, aneksy zmieniające postanowienia polisy podstawowej. Zamawiający dopuszcza złożenie jako dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu zarówno polisy ubezpieczeniowej, umowy ubezpieczenia, jak również promesy firmy ubezpieczeniowej, z zastrzeżeniem jednak, iż w przypadku przedstawienia promesy firmy ubezpieczeniowej Zamawiający wymagać będzie ponadto przedłożenia umowy ubezpieczenia przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument może być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę); 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy, 8. Wskazanie kierownika robót, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wykaz wykonanych pod kierunkiem kierownika budowy, w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych na obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane jest wskazanie kierownika budowy posiadającego uprawnienia w zakresie robót architektoniczno - konstrukcyjnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że kierownik robót posiada wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane, świadectwa przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gminaprzemysl.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach