Przetargi.pl
Remonty jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza w latach 2015,2016,2017

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wyspiańskiego 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18-4427967 , fax. 18 4427800
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Wyspiańskiego 22 22
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18-4427967, fax. 18 4427800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta Nowego Sącza w latach 2015,2016,2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym i asfaltobetonem, remonty odcinków (nawierzchni bitumicznej i podbudowy) jezdni o nawierzchni bitumicznej.Roboty będą zlecane przez Zamawiającego każdorazowo w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 2.Zamawiający poleca, aby krawędzie ubytków do 2 m2 były wycinane przy użyciu piły do cięcia asfaltu, a ubytki powyżej 2 m2 były rozbierane przy użyciu frezarki. 3.Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego - nie później niż 24 godziny od zgłoszenia - wykonania zgłaszanej części robót. Dotyczy to robót remontowych, których zlecona ilość nie jest większa niż 45 Mg masy mineralno asfaltowej (asfaltobeton i asfalt lany): a/ w przypadku pojedynczych wybojów, które stwarzają zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, na drogach krajowych naprawa wykonana będzie w trybie interwencyjnym, czyli przystąpienie do robót nastąpi w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia natomiast naprawa musi nastąpić w ciągu 2 godzin, b/ w przypadku pojedynczych wybojów, które stwarzają zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, na drogach powiatowych, gminnych naprawa wykonana będzie w trybie interwencyjnym, czyli naprawa musi nastąpić w ciągu 8 godzin. 4.Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego - nie później niż 24 godziny od zgłoszenia - rozpoczęcia wykonywania zgłaszanej części robót. Dotyczy to robót remontowych, których ilość jest większa niż 45 Mg mieszanki mineralno asfaltowej (asfaltobeton i asfalt lany). 5.W ramach zamówienia oferent zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania remontów i innych. 6.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przy robotach związanych z ułożeniem nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej do wykonania projektu organizacji ruchu (zatwierdzony, z opinią właściwej KMP), zawierającego istniejącą, oraz proponowaną na czas prowadzenia robót organizację ruchu (znaki drogowe ustawione na czas wykonywania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu powinny być min. II generacji). Projekt organizacji ruchu powinien zawierać rozwiązania zapewniające bezpieczne prowadzenie ruchu z uwzględnieniem zachowania maksymalnej przepustowości na objazdach. W przypadku konieczności zmiany czasu sygnalizacji świetlnej należy uwzględnić to w projekcie. Projekt powinien również zawierać rozwiązanie wykonania tymczasowej sygnalizacji świetlnej na objazdach, jeśli taka będzie konieczna ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego. 7.Przy pozostałych robotach wykonawca zobowiązany jest do oznakowanie robót przy użyciu kompletnego oznakowania pionowego i poziomego o parametrach funkcjonalnych, o wymiarach i parametrach technicznych zgodnych z rozporządzeniem (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. W sprawie znaków i sygnałów drogowych Dz. U. z dnia 12 października 2002 r.) lub wyższych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ) - nie później niż w terminie składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach