Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Miasta i Gminy Trzemeszno

Miasto i Gmina Trzemeszno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-240 Trzemeszno, ul. gen. H. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 415-43-06 , fax. 061 415-44-12
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Trzemeszno
    ul. gen. H. Dąbrowskiego 2 2
    62-240 Trzemeszno, woj. wielkopolskie
    tel. 061 415-43-06, fax. 061 415-44-12
    REGON: 00053012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzemeszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Miasta i Gminy Trzemeszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remonty nawierzchni dróg w technologii wykonania: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z wycięciem łat na terenie miasta Trzemeszna o średniej grubości 5 cm. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami twardymi i emulsją asfaltową na terenach wiejskich gminy Trzemeszno o średniej grubości 4 cm. Powierzchnię remontów cząstkowych z wycięciem łat na terenie miasta Trzemeszno przyjęto jako orientacyjnie około 930 m2 Powierzchnię remontów cząstkowych grysami twardymi i emulsją asfaltową przyjęto orientacyjnie, około 670m2. Przedmiotowe zakresy remontów przyjęto jako szacunkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby wykonawca mógł być uznany za uprawnionego do przyznania umowy (udzielenia zamówienia) musi spełniać następujące minimalne warunki uczestnictwa (kryteria kwalifikacyjne): 1. Dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych dalece zbliżonych swoim rodzajem, stopniem skomplikowania organizacyjnego. Zrealizowane zadania muszą polegać na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg masą mineralno - bitumiczną na gorąco oraz o wartości nie mniejszej niż 50.000zł każda wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na doświadczeniu innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków w takiej sytuacji zobowiązany jest wykazać odpowiednie doświadczenie w realizacji zamówienia według postawionego warunku, przedstawiając w tym celu pisemne udokumentowanie zrealizowanych robót danego Wykonawcy, który będzie brał udział w realizacji części zamówienia. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. wykazu robót sporządzonego według załącznika Nr 5 na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów potwierdzających wykonanie wskazanych zadań zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunek wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone przepisami w art. 22 ust. 1 pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 ustawy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych dalece zbliżonych swoim rodzajem, stopniem skomplikowania organizacyjnego i wartością co przedmiot zamówienia każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dla każdego z wymienionych zadań załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 7) w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowa tej spółki. 8) formularz ofertowy. 9) Najistotniejsze postanowienia umowy Uwaga: Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków określonych w niniejszej SIWZ w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy posłuży się podmiotami, które będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 2. aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzemeszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach