Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Słupca

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 277 27 27
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 277 27 27
    REGON: 00052462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Słupca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polegać będzie na wykonywaniu zlecanych w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, bieżących remontów dróg oraz pionowych regulacji studzienek urządzeń podziemnych. Zakres zadania w szczególności obejmuje poniżej określone elementy: a) bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z mechanicznym obcinaniem krawędzi (przedmiar -kosztorys ofertowy poz. 1 i 2 - zał. nr 7 do siwz), b) bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami przy użyciu remontera (przedmiar pozycja 3), c) bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych poprzez regenerację emulsją asfaltową z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych (przedmiar pozycja 4), d) bieżące remonty fragmentów nawierzchni asfaltowych poprzez położenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowych (przedmiar pozycja 5), e) mechaniczna rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (przedmiar pozycje 6 i 7). f) frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (przedmiar pozycja 8), g) regulacja pionowa urządzeń podziemnych tj. studzienek telefonicznych, studzienek dla ulicznych kratek ściekowych, studzienek dla włazów kanałowych oraz studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych (przedmiar pozycje od 9 do 11), h) wymiana uszkodzonych krawężników (przedmiar pozycje od 12 do 13oraz wykonanie ścieku 2-rzędowego z kostki bukowej(poz.14), i) bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na zimno (przedmiar pozycja 15), j) wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania. Wymogi dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia a) Zamawiający każdorazowo w zależności od potrzeb i możliwości finansowych będzie zlecał wybranemu w postępowaniu wykonawcy, realizację określonego zakresu robót. Technologia oraz czas wykonania zostaną określone po konsultacji i uzgodnieniach z kierownikiem budowy, b) robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia musi kierować osoba posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, c) szczegółowy zakres zadania przedstawiony został w załączniku nr 7 - Kosztorys ofertowy, stanowiący przedmiar robót. Wyszczególnione tam ilości (nakłady) są danymi orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zamówień udzielonych w ubiegłych latach i nie mogą stanowić podstaw jakichkolwiek roszczeń w przypadku zlecenia wykonawcy ilości mniejszej niż planowano, d) zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ, specyfikacją techniczną oraz wskazanymi w specyfikacji technicznej: Polskimi Normami Technicznymi lub normami europejskimi, e) Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów, f) Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, g) Wykonawca zobowiązany będzie przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miasto.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach