Przetargi.pl
Remonty chodników oraz dróg i ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Jarocin masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472611 , fax. 062 7472225
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472611, fax. 062 7472225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty chodników oraz dróg i ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Jarocin masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia ma być wykonany w systemie zapewniania jakości opartym na normie DIN EN ISO 9001:2000. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają powyższemu wymogowi, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z w/w normą jakościową. Przedmiotem zamówienia jest : 1/ remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera, Remonty nawierzchni należy wykonać wg technologii zamieszczonej w Katalogach Nakładów Rzeczowych 2-31- nawierzchnie na drogach i ulicach ; tablica nr 1106 - 01 i tablica nr 0311 - 05 i 06 (w przypadku nowej warstwy ścieralnej o grub. od 3cm) oraz szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do nin. specyfikacji. 2/ utwardzenie dróg gminnych gruzem budowlanym, tłuczniem, 3/ nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowej w ilości: - < 10 t (nowa warstwa nawierzchni), - 10-100 t (nowa warstwa nawierzchni), - 100-500 t (nowa warstwa nawierzchni), - >500 t (nowa warstwa nawierzchni). 4/ wymiana krawężników lub przełożenie krawężników betonowych lub kamiennych, 5/ wykonanie ławy betonowej z B45 6/ ułożenie obrzeża na podsypce piaskowo- cementowej, 7/wykonanie podbudowy: - wbudowanie 1 t piasku, - wbudowanie 1 t piasku z cementem (1:4) - wbudowanie 1 t tłucznia - wbudowanie 1 t gruzu budowlanego, - wykorytowanie 1 m2 (głębokość do 25 cm), - wywóz urobku - 1 m3 na odległość do 10 km, 8/ frezowanie 1 m2 nawierzchni, 9/ praca równiarki samojezdnej, 10/ praca walca statycznego samojezdnego, 11/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, 12/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, 13/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm, 14/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grubość 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm 15/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, 16/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm 17/ nawierzchnie z płytek betonowych 35*35*5 na podsypce pisakowej 3 cm, 18/ wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, 19/ regulacja pionowa /wysokościowa/ ulicznych kratek ściekowych, włazów kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, gazowych itp znajdujących się w jezdni w/w dróg. 20/ wybudowanie przykanalika wraz z ze studzienką ściekową, 21/ wymiana wpustu ulicznego, 22/ wymiana zwężki 1000/600 na płytę śr. 1000 mm, 23/ badanie wskaźnika stopnia zagęszczenia gruntu, 24/ badanie strzałki ugięcia 25/ przepusty - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - w zł/szt, 26/ przepusty - ścianki czołowe dla rur o średnicy 30 cm - w zł/szt. 27/kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość < 20 cm - w zł/mb, 28/ kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość od 20 - 50 cm - w zł/mb, 29/ kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość od 50 cm - 1,0 m - w zł/mb, 30/ kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość > 1,0 m - w zł/mb, 31/kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość < 20 cm - w zł/mb, 32/ kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość od 20 - 50 cm - w zł/mb, 33/ kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość od 50 cm - 1,0 m - w zł/mb, 34/ kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość > 1,0 m - w zł/mb, Oferent we własnym zakresie zabezpieczy materiał do wykonania robót Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie wykonywany według uzgodnień z Zamawiającym .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta jest składana przez podmiot działający w formie spółki cywilnej, dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4) oświadczenie - załącznik 2, 5) oświadczenie - załącznik 3. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedstawia poniższe dokumenty: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania - załącznik nr 4 oraz załączeniem trzech dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik 5), UWAGA: - wykaz musi zawierać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie drogowym w zakresie kierowania budową, - do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających uprawnienia dla kierowania budowy. 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 6, Wykonawca musi dysponować co najmniej następującymi maszynami - samochody: ciężarowe, układarka, frezarka, walec drogowy, zagęszczarka do gruntu, równiarka, wytwórnia mas, bitumicznych. 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jeżeli w wykazie według wzoru stanowiącego załącznik 6 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6) Oświadczenie, że wykonawca zabezpiecza niezbędny materiał do realizacji zadania w ilości min. 4.000 t gruzu budowlanego - załącznik nr 7 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i na okres trwania zamówienia a w razie gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl -bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach