Przetargi.pl
Budowa altan śmietnikowych ekologicznych na terenie miasta Konina

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zatorze" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Noskowskiego 1 A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2420378 , fax. 063 2420378 w. 200
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zatorze"
    ul. Noskowskiego 1 A 1 A
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2420378, fax. 063 2420378 w. 200
    REGON: 00084244300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa altan śmietnikowych ekologicznych na terenie miasta Konina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa 19 sz. altan śmietnikowych ekologicznych na terenie miasta Konina na osiedlu Zatorze, w tym: 5 altan 4-ro pojemnikowych i 14 altan 6-cio pojemnikowych. Parametry techniczne altan: 4-ro poj. o wymiarach 7,6 m x 4,15 m i pow.zabudowy 33,82 m2; 6-cio poj.o wymiarach 9,5m x 4,6 m i pow.zabudowy 41,6 m2 Ściany z cegły klinkierowej, konstrukcja dachu z profili stalowych, poszycie dachowe z blachy fałdowej T-20 w kolorze czerwonym, posadzka wewnętrzna z betonu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,-ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia; 2. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia; 3. dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego); 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót (min. 1) o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy przedłożyć kserokopię wymaganych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 4.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ksmkonin.pl/pl/index.php?id=210
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach