Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zatorze" ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Noskowskiego 1 A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2420378 , fax. 063 2420378 w. 200
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zatorze"
ul. Noskowskiego 1 A 1 A
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2420378, fax. 063 2420378 w. 200
REGON: 00084244300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa altan śmietnikowych ekologicznych na terenie miasta Konina - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa 19 sz. altan śmietnikowych ekologicznych na terenie miasta Konina na osiedlu Zatorze, w tym: 5 altan 4-ro pojemnikowych i 14 altan 6-cio pojemnikowych. Parametry techniczne altan: 4-ro poj. o wymiarach 7,6 m x 4,15 m i pow.zabudowy 33,82 m2; 6-cio poj.o wymiarach 9,5m x 4,6 m i pow.zabudowy 41,6 m2 Ściany z cegły klinkierowej, konstrukcja dachu z profili stalowych, poszycie dachowe z blachy fałdowej T-20 w kolorze czerwonym, posadzka wewnętrzna z betonu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625226
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,-ZŁ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia; 2. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 1 robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia; 3. dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego); 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót (min. 1) o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy przedłożyć kserokopię wymaganych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającymi wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 4.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ksmkonin.pl/pl/index.php?id=210
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części pomieszczeń w budynku położonym na terenie Oddziału Prewencji Policji w Poznaniu
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych pn. Termomodernizacja i przebudowa budynku usługowego na cele działalności ekspozycyjno - edukacyjno - konferencyjnej galerii z zabudową atrium. ETAP III (dokończenie robót)
Dodano: 2013-07-17 - Remont świetlicy w budynku Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego im. J.J. Śniadeckich w Poznaniu
Dodano: 2012-04-27 - Remont 4 lokali mieszkalnych (pustostanów) w budynku mieszkalnym przy ul. Czaszkowskiej 4 w Kaliszu
Dodano: 2011-07-13