Przetargi.pl
Remont zespołu boisk z zastosowaniem nawierzchni z kostki gumowej przy Szkole Podstawowej nr 8, 35-225 Rzeszów, ul. Rudnickiego 2

Szkoła Podstawowa Nr 8 w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-225 Rzeszów, ul. Rudnickiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 23 30 , fax. 17 748 23 40
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 8 w Rzeszowie
    ul. Rudnickiego 2 2
    35-225 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 23 30, fax. 17 748 23 40
    REGON: 00024122900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zespołu boisk z zastosowaniem nawierzchni z kostki gumowej przy Szkole Podstawowej nr 8, 35-225 Rzeszów, ul. Rudnickiego 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) wykonanie robót rozbiórkowych, tj. demontaż istniejących płyt boiska o nawierzchni asfaltowej, wykopanie i zabezpieczenie części roślinności znajdującej się na placu inwestycji; b) wykonanie nowych płyt boiska wielofunkcyjnego wymiarach 20 m (oraz miejscami 22 m) na 44 m, o nawierzchni z syntetycznej (kostka gumowa) o grubości 4,3 cm z wydzielonymi polami do gry w piłkę ręczną, koszykówkę (2x), częścią początkową bieżni do sprintu - będącego także częścią rozbiegu do skoku w dal; wykonanie bo-iska do piłki nożnej o wymiarach 22,5 m na 44,7 m o nawierzchni syntetycznej (kostka gumowa) o grubości 4,3 cm, z wydzieleniem pól do gry w piłkę nożną, rzutu piłeczką palantową, rzutu piłką lekarską; wykonanie boiska do siatkówki o wymiarach 18 m na 9 m z nawierzchni syntetycznej (kostki gumowej) o grubości 4,3 cm, z wydzieleniem pola do gry w siatkówkę; wykonanie bieżni do sprintu oraz skoku w dal o wymiarach 21,40 m na 3,88 m z nawierzchni syntetycznej (kostka gumowa, kontynuacja trasy wydzielonej z części boiska wielofunkcyjnego) grubości 4,3 cm, wraz z piaskownicą o wymiarach 8,18 m na 3,88 m; c) wytyczenie i wykonanie ciągów pieszych, zlokalizowanych pomiędzy placami (łączą-cymi poszczególne boiska), wokół boisk, z kostki betonowej o grubości 6 cm; d) rewitalizacja, naprawa odcinka dla dojazdu samochodów dostawczych (ciąg tzw. pieszo-jezdny), o powierzchni ogólnej 490 m2 z kostki betonowej o grubości 8 cm. e) wykonanie dwu ciągów ławek o długości 2 x 34,5 m w technologii według zamówienia (odlane postumenty z żelbetu z siedziskami modułów syntetycznych lub drewnianych, postument wykonany z elementów stalowych z siedziskami drewnianymi) f) wykonanie rewitalizacji odwodnienia liniowego (wzdłuż dolnej linii trybun, odtworze-nie i przebudowa tzw. rynsztoku) oraz utworzenie spadków wzdłuż górnych boisk do odprowadzenia wody opadowej na niższy poziom (przelewowo); g) wykonanie bezpiecznych krawężników uwzględniających tzw. przelewy wokół boisk i ciągów pieszych; h) montaż urządzeń sportowych: - łapaczy (3 sztuki) o wymiarach 17 m, wykonanych z siatki metalowej rozciągniętej na słupkach metalowych o wysokości 5,6 m, - wysięgników (4 sztuki) wraz z obręczami i siatkami do siatkówki, - słupków (2 sztuki) wraz naciągiem do siatkówki do 4 m, - bramek do piłki nożnej (2 sztuki), - bramek do piłki ręcznej (2 sztuki); i) porządkowanie terenu po pracach remontowych, z uwzględnieniem splantowania, ponownego nasadzenia uprzednio zabezpieczonych i wykopanych w fazie początkowej krzewów i roślin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp8.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach