Przetargi.pl
Remont z wykonaniem nowych nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Bystrej i Sidzinie .

Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-235 Bystra, Bystra 373
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej
    Bystra 373 373
    34-235 Bystra, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystra-sidzina.w.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont z wykonaniem nowych nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Bystrej i Sidzinie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont z wykonaniem nowych nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Bystrej i Sidzinie . Zakres zamówienia obejmuje : Droga Sidzina Górna Parking o zakresie robót: - wykonanie nawierzchni mineralno asfaltowej średniej grubości 5 cm - m2- 306,00 Droga Sidzina Mała - Boczna o zakresie robót: - wyrównanie podbudowy z masy min.- asfaltowej t 8,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 600,00 Droga Sidzina-Bińkówka nr K440397 o zakresie robót: - wyrównanie podbudowy tłuczniem z zaklinowaniem m3 - 33,60 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 1134,00 Droga Sidzina-Szpakowa nr K440330 o zakresie robót: - wyrównanie podbudowy z masy min.- asfaltowej t - 5,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 1200,00 Droga Sidzina - Łosiowa-Majowa nr K 440304 o zakresie robót: - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym (rozjazd) m2 - 100,00 Droga Sidzina - Kubackowa K 440356 o zakresie robót: - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2 - 410,00 - wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem m3 - 8,20 Droga Sidzina- Kordylowa nr K 440358 o zakresie robót: - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2 - 630,00 - wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem t - 4,50 Droga Sidzina Gorylowa nr K 440389 o zakresie robót: - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej m3 - 16,80 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 1050,00 - przedłużenie przepustu z rur fi 80 żelbetowych wraz ze ścianką czołową mb - 1,00 Droga Sidzina Gorylowa nr K 440388 o zakresie robót: - ręczne wyrównanie podbudowy masą min.asfalt. t - 1,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 756,00 Droga Sidzina Kotówka nr K 440279 o zakresie robót: - wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem m3 - 2,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 450,00 Droga Sidzina Motorniowa-Pasternakowa nr K 440273 o zakresie robót: - wyrównanie istniejącej podbudowy z masy min.- asfaltowej t - 10,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2 - 1050,00 - wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem m3 - 2,00 Droga Sidzina-Kluskowa nr K 440277 o zakresie robót: - ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy masą min-asf. t - 4,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2 - 1170,00 Droga Sidzina-Przybysiowa (Głaza) nr K 440256 o zakresie robót: - wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem m3- 1,50 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 170,00 Droga Sidzina- Kulkowa nr K 440263 o zakresie robót : - wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem m3- 3,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 252,00 Droga Sidzina- Kolanowa nr K 440382 o zakresie robót: - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 105,00 Droga Sidzina -Jarominy nr K 440375 o zakresie robót: - ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy masą min-asf. t - 5,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 448,00 - ręczne wyrównanie podbudowy tłuczniem m3 - 1,50 Droga Bystra-Bykowa nr K 440239 o zakresie robót: - wykonanie wyrównania nawierzchni klińcem m3- 10,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 480,00 Droga Bystra- Wiertelowa Dolna nr K 440171 o zakresie robót: - wyrównanie istniejącej podbudowy masą min.asfalt. t - 14,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 920,00 Droga Bystra- Majerzowa nr K 440184 o zakresie robót: - profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 - 400,00 - wykonanie podbudowy żwirowej śred.grub.15cm m2 - 400,00 - wykonanie wzmocnienia podbudowy tłuczniem śr.grub.10cm m2 - 400,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 400,00 Droga Bystra- Gizowa nr K 440238 o zakresie robót: - wykonanie wyrównania podbudowy klińcem m3- 5,00 - wyrównanie podbudowy masą min.asf. t- 6,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 574,00 Droga Bystra- Bachorzowa nr K 44 0194 o zakresie robót: - wykonanie wyrównania podbudowy tłuczniem i klińcem m3 - 14,00 - wykonanie nawierzchni w-wa ścieralna z masy min-asfalt. gr. 5 cm ze skropieniem międzywarstwowym m2- 800,00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : a) Załączniki nr A1 do A 21 do SIWZ , na który składają się przedmiary robót b) Załącznik nr B do SIWZ , na który składa się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr C do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art.22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. zadanie polegające na wykonaniu co najmniej jednej drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości brutto co najmniej 50 000,00 zł. Wykonawca musi też wykazać , że wyżej wymienione zamówienie wykonał z należytą starannością , z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania, nazwy adresu i telefonu odbiorców. 3. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i/lub podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do ich realizacji, bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, tj. kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami tj.: 3.1 kierownika budowy- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. 4. Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł. ( słownie: sto tysięcy zł.) 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot zamówienia na podstawie sporządzonych kosztorysów ofertowych z cenami jednostkowymi wykonanych na bazie przedmiaru robót załącznika nr A1 do A 21do SIWZ przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników , w szczególności STWIOR i doświadczenia zawodowego. 7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 7 SIWZ terminie. 8. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań(części zamówienia),przy czym Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom części zamówienia o wartości powyżej 60% oferowanej wartości zamówienia, tym samym wymaga aby 40%czynności zostało wykonane przez Wykonawcę, a ponadto niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 9. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiący załącznik nr C do SIWZ. 10. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0- 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4.Pełnomocnictwo(pełnomocnictwa) dołączone w formie orginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa , jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 5. Wykaz robót wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 6. Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest lista osób i/lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji ,bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania, jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, tj. kierownika budowy- Uprawnienia budowlane, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w branży drogowej. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy( co najmniej 100 000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi sporządzone na bazie przedmiarów robót (załącznik nr A1 do A21 do SIWZ) przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 9. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 4 zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 8 SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 9,(wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystra-sidzina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach