Przetargi.pl
Remont wybranych budynków w kompleksie wojskowym w Kłaju

Jednostka Wojskowa 3811 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 4555059; 4555116 , fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3811
    Rząska, ul. Krakowska 2 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 12 4555059; 4555116, fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szp.35wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych budynków w kompleksie wojskowym w Kłaju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 57 i budynku nr 67 w kompleksie wojskowym w Kłaju. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części tj.: Część nr 1:Remont budynku nr 57 w kompleksie wojskowym w Kłaju. Część nr 2: Remont budynku nr 67 w kompleksie wojskowym w Kłaju. Stan istniejący. Dla części nr 1 : Parametry techniczne budynku : Kubatura: 344,0 m3 Powierzchnia ogólna: 44,0 m2 Rok budowy: 1934 Ilość kondygnacji: parter Przeznaczenie budynku: ambulatorium Zakres prac remontowych obejmował będzie: Branża budowlana: rozebranie rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, rozebranie pokrycia dachowego oraz więźby dachowej, demontaż posadzek oraz drzwi, demontaż ściany oporowej przy wejściu do budynku, rozbiórka okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, montaż drzwi wewnętrznych, wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, wykonanie nowych warstw podłogowych, wykonanie nowych posadzek z paneli podłogowych i płytek gresowych, częściowa wymiana elementów więźby dachowej, pokrycie dachu dachówką ceramiczną, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji zewnętrznej, wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją, Branża sanitarna: wymiana urządzeń wod-kan. Branża elektryczna: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie nowej instalacji elektrycznej wymiana tablicy głównej instalacja wyłącznika p. pożarowego instalacje gniazd wtyczkowych instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego instalacje ochrony przeciwporażeniowej instalacje ogrzewania elektrycznego wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. Dla części nr 2: Parametry techniczne budynku : Kubatura: 737,0 m3 Powierzchnia ogólna: 174,0 m2 Rok budowy: 1968 Ilość kondygnacji: parter Przeznaczenie budynku: wartownia Zakres prac remontowych obejmował będzie: Branża budowlana: demontaż boazerii i posadzek, demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, rozebranie okładzin ściennych z płytek, rozebranie posadzek wraz z podbudową i warstwami izolacyjnymi, wykonanie nowych i uzupełnienie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych okładzin ściennych w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie cienkowarstwowych tynków żywicznych w pomieszczeniach, montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie gładzi 1-warstwowych gipsowych na ścianach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie farbą olejną grzejników i rur, wykonanie nowych warstw podłogowych, wykonanie nowych posadzek z paneli podłogowych i płytek gresowych, wywóz gruzu i materiałów z demontażu wraz z utylizacją, Branża sanitarna: wymiana urządzeń wod-kan. Branża elektryczna: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wykonanie nowej instalacji elektrycznej wymiana tablicy głównej instalacja wyłącznika p. pożarowego instalacje gniazd wtyczkowych instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego i ewakuacyjnego instalacje ochrony przeciwporażeniowej wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych części zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym zał. nr 12 do SIWZ oraz Przedmiarach robót stanowiącym zał. nr 13 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust.2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zm.). Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty o ile Wykonawca nie wykaże zakresu równoważności, w pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych, również wskazując zakres równoważności. Uwaga! - dotyczy części nr 1 i nr 2 Realizacja prac remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.30 do 15.30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na poszczególną część zamówienia 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - (Gwarancji dobrego wykonani - zał. nr 3 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części nr 1: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych); dla części nr 2: 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych); Uwaga ! Wadium w wysokości 4 300 000,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta zł 00/100) jest wystarczające do zabezpieczenia oferty na wszystkie części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2014
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach