Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, ul. Zamenhofa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 433 115 , fax. 438 434 217
- Data zamieszczenia: 2020-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Zamenhofa 17
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. 438 433 115, fax. 438 434 217
REGON: 73003423500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wewnętrznej instalacji wod – kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. 18 Stycznia 2 i ul. Krakowskie Przedmieście 4 w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż rurociągów stalowych zimnej wody 2. Demontaż rurociągów żeliwnych kanalizacyjnych 3. Montaż rurociągów miedzianych lutowanych zimnej wody 4. Montaż rurociągów z PCV kanalizacyjnych 5. Ponowny montaż wodomierzy skrzydełkowych do ciepłej i zimnej wody - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 10.04.2020 r. do godz. 10.00 w wysokości: 4.500,00 zł słownie: cztery tysiące pięćset złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.komunalne.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja) lub przez spółki cywilne należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę –jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; c) dowód wniesienia wadium; d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie ondysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” z wykorzystaniem wzoru–załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
Dodano: 2024-05-18 - Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
Dodano: 2024-03-06 - „Modernizacja systemu gospodarki wodnej poprzez dostawę i wymianę wodomierzy wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej w gminie Krzyżanów” (system „zaprojektuj i wybuduj”)
Dodano: 2024-01-07 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
Dodano: 2023-03-10 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Bielawy
Dodano: 2023-01-26 - Remont instalacji CO i C.W.U. oraz wentylacji mechanicznej w budynku nr 6/K3962 II
Dodano: 2022-08-05 - Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49
Dodano: 2021-02-15 - „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Klewie” Wykonanie kotłowni na pellet wraz z instalacją C.O.
Dodano: 2020-09-03 - „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów i rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w m. Ujazd, ul. Przedmieście”.
Dodano: 2020-06-19 - Wymiana pokrycia dachowego oraz remont kominów ponad dachem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - ul. Roosevelta 21 w Wieluniu
Dodano: 2020-05-07