Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych poprawiających charakterystykę energetyczną budynku przeznaczonego na cele administracyjno biurowe - zadanie pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49” zgodnie z Decyzją Starostwa Łódzkiego Wschodniego Nr 89/2020 z dnia 10.03.2020 roku zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę dla Gminy Tuszyn na przebudowę i nadbudowę części hotelowej budynku gastronomiczno-hotelowego wraz z termomodernizacją i adaptacją pomieszczeń na cele administracyjno-biurowe, w miejscowości Tuszyn, ul. 3 Maja 49, działka nr ewid. 124/1, obręb 8, oraz na podstawie dokumentacji projektowej. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Zadanie obejmuje realizację robót w branży budowlanej, w branży instalacyjnej i branży sanitarnej. Zakres rzeczowy obejmuje: A. Roboty budowlane - zamurowania otworów, wykucia, rozbiórki ścian, uzupełninie tynków; - ścianki działowe, wieniec, tynki wewnętrzne; - izolacja ścian fundamentowych; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; - wymiana zewnętrznych drzwi wejściowych; - montaż parapetów zewnętrznych z PVC i zewnętrznych metalowych; - montaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych drewnianych; -rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z konstrukcją - ocieplenie ścian zewnętrznych - więźba dachowa , pokrycie dachowe; - wykonanie ocieplenia dachów, sufitów podwieszanych; - wykonanie posadzek, rozbiórki starych posadzek; - wykonanie wykładzin posadzkowych i ściennych; - gipsowanie i malowanie ścian i sufitów; - montaż daszków nad wejściem; - demontaż i montaż instalacji odgromowej; - wykonanie opaski kamiennej wokół budynku; - utwardzenia dojść; - remont pomieszczenia rozdzielni elektrycznej; - prace uzupełniające; B. Roboty instalacyjne - wykonanie wewnętrznej instalacji wody; - wykonanie instalacji kanalizacyjnej; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; - wykonanie instalacji klimatyzacji. C. Roboty elektryczne i teletechniczne - wykonanie przebudowy rozdzielnic elektrycznych głównych; - wykonanie wyłącznika głównego przeciwpożarowego; - wykonanie zasilania rozdzielnic i tablic elektrycznych; - wykonanie tras kablowych; - montaż oświetlenia ogólnego wraz z okablowaniem; - montaż oświetlenia awaryjnego; - siły- gniazda ogólnego przeznaczenia wraz z okablowaniem - siły – zasilanie urządzeń technologicznych; - ochrona od porażeń i uziemienia wyrównawcze wraz z instalacją odgromową; - wykonanie okablowania strukturalnego; - wykonanie orurowania sieci teletechnicznych; - wykonanie instalacji przyzywowej. - prace towarzyszące i roboty tymczasowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według słownika CPV Główny kod CPV 45330000-9 Roboty w zakresie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych, i gazowych oraz roboty sanitarne; 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych; 45113000-2 – Roboty na placu budowy Dodatkowe Kody CPV 45400000-1 45420000-7 45430000-0 45261210-9 45450000-6 45331100-7 45111100-9 45321000-3 45331220-4 45000000-7 45332000-3 45100000-8 45332200-5 45332300-6 45112400-9 45332300-6 45100000-8 45112400-9 45233123-7 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych. 4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy. 5) Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 6) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż. 7) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej. 8) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów, opłaty za zużytą energię elektryczną i wodę obciążają Wykonawcę. 9) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 10) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 11) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających; 12) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 13) Sporządzenie planu BIOZ. 14) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. Ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej; 15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych i montażowych ponosi w całości Wykonawca. 16) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy. 17) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego: a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego), b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom. 18) Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej; 19) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w obiekcie jak i w sposób umożliwiający jego bezkolizyjne funkcjonowanie. 20) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 21) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności; 22) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 23) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401); 24) Przekazanie protokołów, dokumentacji oraz certyfikatów potwierdzających zastosowane materiały. 25) Sporządzenie instrukcji obsługi wraz ze schematami oraz regulaminów. 26) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania. W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami zainstalowanych urządzeń i wymianą niezbędnych ich elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. Częstotliwość wykonania przeglądów – nie rzadziej niż wynika to karty gwarancyjnej urządzeń. Przeglądy należy potwierdzić protokołem. Koszty przeglądów obciążać będą Wykonawcę. 27) Testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń. 28) Wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty i dokona zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie o ile będzie wymagane; Wszystkie materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia, oceny na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach