Przetargi.pl
„Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów i rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w m. Ujazd, ul. Przedmieście”.

Wójt Gminy Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 97-225 Ujazd, Plac Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 192 123 , fax. 447 192 129
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ujazd
    Plac Kościuszki 6
    97-225 Ujazd, woj. łódzkie
    tel. 447 192 123, fax. 447 192 129
    REGON: 55099900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.ujazd.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów i rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w m. Ujazd, ul. Przedmieście”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów i rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w m. Ujazd, ul. Przedmieście”. 3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 3.3. Część I „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe” obejmuje m.in.: 1. przebudowę i rozbudowę stacji uzdatniania wody w Ujeździe, która będzie dostarczać wodę do sieci wodociągowej gminnej z istniejącego ujęcia wody; 2. przebudowę i rozbudowę budynku dostosowującą go do nowej technologii uzdatniania wody; 3. demontaż pięciu odżelaziaczy Dn 1400mm z mieszaczami Dn 500mm oraz zbiornika powietrza V=2500 dm3; 4. montaż nowych urządzeń technologicznych dostosowanych do nowej technologii uzdatniania z uwzględnieniem bezobsługowej eksploatacji stacji oraz poborem wody płucznej ze zbiornika wody uzdatnionej 5. budowę dwóch naziemnych zbiorników na wodę czystą o średnicy 4,5 m i objętości 150 m3 każdy; 6. budowę 2-komorowego odstojnika popłuczyn z kręgów betonowych; 7. zainstalowanie pompy zatapialnej w istniejącym odstojniku popłuczyn, w komorze odpływowej z dostosowaniem do systemu pompowo-tłocznego; 8. rozbiórkę kontenerowego budynku tymczasowego; 9. budowę instalacji międzyobiektowych i urządzeń podziemnych, m.in.: a) przewody wodociągowe: dopływ i odpływ ze zbiorników wyrównawczych, budynek technologiczny SUW-budynek techniczno-magazynowy; b) przewody kanalizacyjne: spustowo- przelewowe zbiorników wyrównawczych, , budynek technologiczny SUW – odstojnik popłuczyn, odstojnik popłuczyn – istniejąca studnia na kanalizacji sanitarnej; c) studnia betonowa z zasyfonowaniem wodnym na włączeniu przewodu spustowo-przelewowego do odpływu z odstojnika popłuczyn d) kable energetyczno-sterownicze miedzy budynkiem SUWZ a studnią, odstojnikiem popłuczyn i zbiornikami retencyjnymi. 10. Po przebudowie i rozbudowie SUW pobór wody z istniejącego ujęcia będzie w następujących ilościach: Q max d = 740,0 m3/d, Q max h = 42,0 m3/h, obowiązujące pozwolenie wodnoprawne zezwala na pobór: Q max d = 740,0 m3/d, Q max h = 60,0 m3/h. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) uzyskanie opinii i decyzji sanitarnych w zakresie wymagań higienicznych i zdrowotnych na materiały i urządzenia budowanej SUW; b) wykonanie badań wody i udokumentowanie wyników – w zakresie monitoringu dla parametrów grupy A zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 07.12.2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.201r r., poz. 2294); c) wykonanie badań na zawartość chloru w uzdatnionej wodzie jako ocenę funkcjonowania dezynfekcji; d) wykonanie dokumentacji powykonawczej, operat kolaudacyjny musi zostać zatwierdzony przez powołanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. (2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna); e) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu; f) opracowanie instrukcji obsługi, oraz przeszkolenie 6 osób; g) geodezyjną Inwentaryzację powykonawczą wykonanego przedmiotu zamówienia. 12. Dodatkowe Informacje: a) Roboty budowlane będą prowadzone podczas ciągłej pracy stacji uzdatniania wody, w sposób gwarantujący utrzymanie właściwego stopnia uzdatniania wody i wydajności, eksploatowanej przez użytkownika, którym jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niewiadowie. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej zgłosić pisemnie i uzyskać pisemną zgodę użytkownika i Inspektora nadzoru wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń. b) Po zamontowaniu każdego elementu modernizowanej stacji uzdatniania wody Zamawiający wymaga wykonania procesu płukania i dezynfekcji zakończonego przedstawieniem Zamawiającemu pozytywnych wyników badań i uzyskania odpowiednich parametrów, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia. Dotyczy to w pierwszej kolejności zbiorników retencyjnych, poszczególnych filtrów, pomp i orurowania. c) Etapy prac:  po zamontowaniu zbiorników retencyjnych oraz pierwszych dwóch filtrów Zamawiający wymaga wykonania procesu płukania i dezynfekcji aż do uzyskania właściwych parametrów wody. Po uzyskaniu pozytywnych wyników badań i odpowiednich parametrów, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia należy włączyć filtry i zbiorniki do zasilania sieci wodociągowej;  po włączeniu do użytkowania dwóch filtrów ze zbiornikami retencyjnymi nastąpić może demontaż pozostałych filtrów i montaż kolejnego zespołu dwóch filtrów, następnie wymaga się wykonania procesu płukania i dezynfekcji aż do uzyskania właściwych parametrów wody;  Po zakończeniu modernizacji wymagane jest uzyskanie końcowego badania wody uzdatnionej - dla oceny wszystkich wykonanych prac. d) Materiały z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do stosowania metod pracy pozwalających na odzysk wartościowych materiałów w trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych/remontowych, wykopów itp. Wykonawca, zapewni, aby tymczasowo składowane materiały z odzysku, do czasu, gdy będą one potrzebne do Robót, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Zamawiającego. Wszystkie materiały z odzysku niezakwalifikowane przez Zamawiającego do ponownego wbudowania lub przekazania Zamawiającemu, stanowią odpad i będą zutylizowane staraniem i na koszt Wykonawcy w ramach Ceny Kontraktowej. e) Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór urządzeń, materiałów, wyposażenia, armatury i innych, by uzyskać wymagane parametry technologiczne stacji uzdatniania wody, oraz by dostosować je do istniejących i projektowanych budynków/urządzeń bez zmiany ich istniejącej/zaprojektowanej powierzchni, kubatury i układu przestrzennego, tak by nie zachodziła konieczność zmiany tych obiektów i zmiany pozwolenia na budowę. 3.4. Część II „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów obejmuje m.in.: 1. Budowę sieci wodociągowej dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego; 2. Roboty ziemne, w tym wykopy ciągłe o ścianach pionowych, umocnionych, na podsypce z piasku grubości 10 cm i 20 cm; 3. Ułożenie na odcinku 125,4 m rurociągów z rur PE średnicy 160 mm wg wymogów projektu budowlanego; 4. Zasypanie wykopu z zagęszczeniem; 5. Wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą gminną; 6. Montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych – 1 szt., wraz z zasuwą odcinającą z obudową i skrzynką uliczną; 7. odwodnienie wykopów, montaż rurociągów jedynie w odwodnionym wykopie; 8. Włączenie budowanej sieci wodociągowej do istniejącego wodociągu; 9. Przywrócenie miejsca prowadzonych robót do stanu pierwotnego; 10. oznakowanie trasy wodociągu i hydrantu; 11. Wykonanie próby szczelności sieci wodociągowej, płukanie i dezynfekcja sieci; 12. zgłoszenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zakończenia budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego; 13. wykonanie dokumentacji powykonawczej; operat kolaudacyjny musi zostać zatwierdzony przez powołanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. (2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna); 14. geodezyjną Inwentaryzację powykonawczą wykonanego przedmiotu zamówienia. 3.5. Część III Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w miejscowości Ujazd, ul. Przedmieście”. 1. Budowę sieci wodociągowej dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego; 2. Roboty ziemne, w tym wykopy ciągłe o ścianach pionowych, umocnionych, na podsypce z piasku grubości 15 cm i 30 cm; 3. Ułożenie na odcinku 233 m rurociągów z rur PE średnicy 160 mm wg wymogów projektu budowlanego; 4. Zasypanie wykopu z zagęszczeniem; 5. Wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą powiatową; 6. Montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemych – 2 szt., wraz z zasuwą odcinającą z obudową i skrzynką uliczną; 7. Odwodnienie wykopów, montaż rurociągów jedynie w odwodnionym wykopie; 8. Włączenie budowanej sieci wodociągowej do istniejącego wodociągu; 9. Przywrócenie miejsca prowadzonych robót do stanu pierwotnego; 10. Oznakowanie trasy wodociągu i hydrantu; 11. Wykonanie próby szczelności sieci wodociągowej, płukanie i dezynfekcja sieci; 12. zgłoszenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zakończenia budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego; 13. wykonanie dokumentacji powykonawczej; operat kolaudacyjny musi zostać zatwierdzony przez powołanego przez Zamawiającego inspektora nadzoru. (2 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna); 14. geodezyjną Inwentaryzację powykonawczą wykonanego przedmiotu zamówienia. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, inne dokumenty i uzgodnienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9.1.1. Część I „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią” – 30 000,00 zł; 9.1.2. Część II „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów; Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej części. 9.1.3. Część III Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Ujazd, ul. Przedmieście”. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej części. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 9.3.1. Pieniądzu, 9.3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 9.3.3. Gwarancjach bankowych, zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 9.3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy, 9.3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359) zapewniających bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust 4a oraz 5 Ustawy. 9.3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej nr 48 9291 0001 0170 4068 2000 0370 z dopiskiem: 9.4.1. „Wadium w postępowaniu Nr RIR.271.1.8.2020 na Część I „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią”. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 9.4. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty oraz kopię dokumentu gwarancyjnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.5. W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędne jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie). 9.6. W przypadku poręczenia niezbędne jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zamawiającego) 9.7. Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać: 9.8.1. Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia od dnia składania ofert do końca okresu związania ofertą na kwotę wskazaną w pkt 9.1.1 SIWZ w zakresie części I; 9.8.2. informacje, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego dotyczące przetargu sygn. Akt RIR.271.1.8.2020. 9.8.3. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 4a ustawy – Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” 9.8.4. Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.8.5. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.8.6. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.8.7. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału dla tej części zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 8.4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu na zasoby którego powołuje się Wykonawca, nie potwierdzą spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie 10 dni od otrzymania stosowanego wezwania: 8.4.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 8.4.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego. 8.5. Wszystkie oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w pkt 6.2 SIWZ muszą być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie. 8.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach