32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, 9 - go Maja 95
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
9 - go Maja 95
98-100 Łask, woj. łódzkie
REGON: 730097572 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającySkarb Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji CO i C.W.U. oraz wentylacji mechanicznej w budynku nr 6/K3962 II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Remont instalacji CO i C.W.U. oraz wentylacji mechanicznej w budynku nr 6/K3962 II, nr referencyjny 41/TP2/2022 prowadzone jest w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji przed wyborem najkorzystniejszej oferty.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie instalacji CO i C.W.U. oraz wentylacji mechanicznej w budynku nr 6/K3962.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR) dotycząca instalacji sanitarnych i elektrycznych - załącznik nr 5 do SWZ.2.2. dokumentacja projektowa: projekt instalacji grzewczych, projekt wentylacji mechanicznej, projekt instalacji elektrycznej - załącznik nr 6 do SWZ.3. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze STWiORB i dokumentacją projektową.4. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.5. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami technicznymi przy zachowaniu obowiązujących przepisów bhp oraz standardami i zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).3. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Z uwagi na zakres rzeczowy roboty budowlanej i jej jednorodny charakter, podział na części nie jest uzasadniony ekonomicznie. Remont będzie wykonywany w ramach jednej lokalizacji i w określonym przedziale czasowym.4. Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ustawy PZP, aby Wykonawca zatrudnił do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące tzw. prace fizyczne związane z wykonywaniem prac remontowych, serwisowaniem, naprawy, konserwacji jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia wykonawców do składania ofert dodatkowych.6. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. Wykonawca w celu wyznaczenia terminu wizji lokalnej zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek na co najmniej 2 dni przed planowanym odbyciem wizji lokalnej. Wniosek może być złożony najpóźniej na 7 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek wpłynie po tym terminie, Zamawiający nie ma obowiązku wyznaczania terminu dla Wykonawcy do odbycia wizji lokalnej. Wniosek Wykonawca składa zgodnie z postanowieniami rozdziału 18 SWZ, który reguluje zasady komunikacji z Zamawiającym.7. Na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji przez okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.8. Zamawiającemu, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi na warunkach i w terminach wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).9. Do realizacji zamówienia dopuszcza się użycie materiałów lub rozwiązań równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych niż wskazane) do wymienionych w dokumentach zamówienia (OPZ). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.10. W okresie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) Stosowny dokument Wykonawca winien przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego.11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.12. Zamawiający wymaga przed zawarciem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zw. ZNWU) w wysokości 5% wartości udzielonego zamówienia brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
Dodano: 2024-03-06 - „Modernizacja systemu gospodarki wodnej poprzez dostawę i wymianę wodomierzy wraz z przebudową odcinka sieci wodociągowej w gminie Krzyżanów” (system „zaprojektuj i wybuduj”)
Dodano: 2024-01-07 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
Dodano: 2023-03-10 - Modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej Gminy Bielawy
Dodano: 2023-01-26 - Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49
Dodano: 2021-02-15 - „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Klewie” Wykonanie kotłowni na pellet wraz z instalacją C.O.
Dodano: 2020-09-03 - „Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Ujeździe wraz z technologią oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Szymanów i rozbudowa gminnej sieci wodociągowej w m. Ujazd, ul. Przedmieście”.
Dodano: 2020-06-19 - Wymiana pokrycia dachowego oraz remont kominów ponad dachem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym - ul. Roosevelta 21 w Wieluniu
Dodano: 2020-05-07 - Remont wewnętrznej instalacji wod –kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. 18 Stycznia 2 i ul. Krakowskie Przedmieście 4 w Wieluniu
Dodano: 2020-04-27 - Remont wewnętrznej instalacji wod – kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. 3 Maja 11 w Wieluniu
Dodano: 2020-04-06