Przetargi.pl
Remont w pomieszczeniach pionu kuchennego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 przy ul. Polnej 8a w Elblągu.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 im. J. Korczaka w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Polna 8a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6428885, 6428886 , fax. 055 6428885
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 im. J. Korczaka w Elblągu
    ul. Polna 8a 8a
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6428885, 6428886, fax. 055 6428885
    REGON: 00021818200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osw2elblag.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont w pomieszczeniach pionu kuchennego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 2 przy ul. Polnej 8a w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.10. Zakres zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, w tym: - przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych - roboty rozbiórkowe - dostawa i montaż stolarki drzwiowej - dostawa i montaż zlewozmywaków gastronomicznych, baterii umywalkowych - odgrzybianie ścian - licowanie ścian płytkami glazurowanymi - wykonanie podkładów i posadzek - wykonanie gładzi szpachlowych - roboty malarskie b) roboty instalacyjne: - instalacja c.o. - instalacja wodno/kanalizacyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2 SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 robót budowlanych polegających na przebudowie lub rozbudowie obiektów edukacyjnych ( szkoła, internat, przedszkole), budynki użyteczności publicznej, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 100 tys. zł (brutto), b) wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na przebudowie lub rozbudowie obiektów edukacyjnych w zakresie likwidacji barier architektonicznych na potrzeby osób niepełnosprawnycho wartości co najmniej 200 tys. zł ( brutto). - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.3 SIWZ c . przeciętne zatrudnianie w ciągu ostatnich 3 lat minimum 20 osób, - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.4 SIWZ d. dysponowanie: - kierownikiem budowy robót ogólnobudowlanych ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 3 lata, (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające aktualne uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego) - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 5.2c SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. oświadczenie Wykonawcy o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz potwierdzenie przerobu o wartości nie mniejszej niż 2,5mln zł w okresie 3 lat - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.7 SIWZ 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia warunków 3) i 4) Zamawiający dokona na podstawie składanej oferty i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu: a) potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU Nr 2 do SIWZ. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt 5.2)a. SIWZ. b) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. - Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat - na drukach ZUS. - Wykaz osób - W wykazie osób należy wymienić kierownika budowy robót ogólnobudowlanych, podać liczbę lat pracy jako kierownik budowy. 6.6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w pkt 5.2)c. SIWZ dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.5. SIWZ, należy złożyć z ofertą decyzje o nadaniu uprawnień i zaświadczenia o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. - Część sprawozdania finansowego, tj. Rachunek zysków i strat, a jeżeli część ta podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych. Uwaga: a) Wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają za ostatnie 3 lata obrotowe, za które Wykonawcy mają sporządzone sprawozdanie finansowe i które byli zobligowani wykonać. b) potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: - Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osw2elblag.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach