Gmina Wielbark ogłasza przetarg
- Adres: 12-160 Wielbark, ul. Grunwaldzka 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6218106 , fax. 089 6218106
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielbark
ul. Grunwaldzka 2 2
12-160 Wielbark, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6218106, fax. 089 6218106
REGON: 51074327800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielbark.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynków Szkół Podstawowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynków Szkół Podstawowych. Zadanie nr 1. Remont budynku Szkoły Podstawowej w Łatanej Wielkiej - ocieplenie ściany szczytowej, - ocieplanie cokołu fundamentowego, - obróbki blacharskie, - malowanie elewacji, Zadanie nr 2. Remont Szkoły Podstawowej w Wielbarku - remont pokrycia dachu, - remont pomieszczeń kuchni i sklepiku, - remont sali lekcyjnej nr 1, - remont sali lekcyjnej nr 3, Szczegółowe zakresy robót objętych zamówieniem określają przedmiary robót, które stanowią załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z pkt. 8 SIWZ 8.1 Warunki 8.1.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymienionych w ogłoszeniu warunków. Ocena będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia /nie spełnia. 8.1.2 Opis warunków: 1. Wykonawca dysponuje personelem odpowiadającym za realizację zamówienia oraz kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi . 2. Wykonawca w latach : 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadnia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde. 3. Wykonawcy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Nie zalegają z opłatami na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 6.Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 9. Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 10. Udziela gwarancji na 12 miesiące. 8.1.3. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Oferta sporządzona na formularzu ofertowym lub innym ale zawierającym wszystkie elementy zawarte we wzorze formularza - załącznik Nr 1; 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik Nr 1 ; 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 4/ Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; 5/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - załącznik Nr 1; 6/ Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik Nr 1; 7/ Wykaz robót tj. Wykonawca w latach : 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadnia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde - wg załącznika Nr 3. Doświadczenie potwierdzić referencjami; 8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych ,o których mowa w pkt. 8.1.2.1 do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika Nr 2; 9/ Wykaz doświadczenia personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia -załącznik nr 2; 10/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w pkt. 8.1.2.8. -załącznik Nr 4; 11/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia o których mowa w pkt. 8.1.2.1 niniejszej specyfikacji i są wpisane na listę samorządu zawodowego, załączyć do załącznika Nr 2; 12/ Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, na którym będzie prowadzony przedmiot zamówienia - załącznik Nr 1; 13/ Akceptacja warunków umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ ; 14/ Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ważność polisy na cały okres wykonania zamówienia. 15/ Udziela gwarancji na 12 miesiące - załącznik Nr 1 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.3 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wielbark-ug.bip-wm.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. dz. 206/1 obręb Ruś, gmina Stawiguda do gruntów rolnych - etap I w ramach zadania: Przebudowa drogi gminnej o nr. ewid. 206/1 obręb Ruś gmina Stawiguda
Dodano: 2016-07-27 - Budowa stanowiska dowodzenia (wieży sterowniczej) oraz montaż instalacji sterowniczo-sygnalizacyjnej systemu Agat-Szmaragd wraz z robotami towarzyszącymi na strzelnicy garnizonowej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce (przystosowanie stanowiska osi A strzelnicy garnizonowej JW 1248 na potrzeby instalacji systemu Agat/M-Szmaragd/M) - postępowanie nr 123/RB
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka starego i budowa nowego budynku gospodarczego wraz z remontem ogrodzenia w leśniczówce Muszaki
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu budynku Posterunku Policji w Zalewie
Dodano: 2016-07-27 - REMONT BUDYNKU NR 5 W JW. 3797 (KLUB 15 BRYGADY ZMECHANIZOWANEJ) ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I NA JEJ PODSTAWIE WYKONANIE REMONTU OGRODZENIA, DRÓG I CHODNIKÓW PRZYLEGŁYCH DO PRZEDMIOTOWEGO BUDYNKU
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Piele 1, gm. Lelkowo
Dodano: 2016-07-26 - Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 124041N wraz z obiektem mostowym w msc. Pilec ETAP I
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Kanigowie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 133
Dodano: 2016-07-22