Przetargi.pl
Remont ulicy Nowej w miejscowości Rychwał

Gmina Rychwał ogłasza przetarg

  • Adres: 62-570 Rychwał, Plac Wolności 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2481001 w. 22 , fax. 063 2481055
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rychwał
    Plac Wolności 16 16
    62-570 Rychwał, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2481001 w. 22, fax. 063 2481055
    REGON: 31101919000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Nowej w miejscowości Rychwał
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont ulicy Nowej w miejscowości Rychwał o długości 536 m, obejmujący: 1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (frezowanie), 2. roboty nawierzchniowe obejmujące mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, ułożenie warstwy wyrównawczej o grubości 3 cm i warstwy ścieralnej o grubości 4 cm, 3. mechaniczne plantowanie poboczy i uzupełnienie poboczy poprzez ręczne formownie nasypów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 - wraz z kosztorysem ofertowym jako załącznikiem do oferty. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2a). 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2b. Oświadczenia, formularz oferty oraz pozostałe załączniki winny być podpisane przez wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 4. Jeżeli wykonawca przewiduje podwykonawców należy wypełnić i załączyć do oferty przetargowej załącznik nr 3 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. Jeżeli wykonawca nie przewiduje podwykonawców, należy wpisać nie dotyczy i również załączyć do oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Parafowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rychwal.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach