Przetargi.pl
Remont ulicy Kolonijnej. Znak sprawy IZP.271.1.4.2011

Gmina Piechowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-573 Piechowice, ul. Żymierskiego 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7548900 , fax. 075 7612274
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piechowice
    ul. Żymierskiego 49 49
    58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7548900, fax. 075 7612274
    REGON: 23082161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Kolonijnej. Znak sprawy IZP.271.1.4.2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni odcinka ulicy Kolonijnej w Piechowicach Kod CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 2. Zadanie obejmuje remont ul. Kolonijnej w obrębie dz. nr 51 i 90 (obręb Michałowice) z częściową wymianą warstw konstrukcyjnych jezdni Ulica Kolonijna została zniszczona w trakcie powodzi w roku 2006 a następnie w trakcie nadmiernych opadów deszczu w sierpniu 2010 r. nastąpiła dalsza jej degradacja Obecnie ulica posiada bardzo zniszczoną nawierzchnię betonową noszącą ślady wielokrotnych napraw . Odwodnienie odbywa się poprzez ścieki betonowe( całkowicie zniszczone) powierzchniowo na teren działki gminnej. Na jezdni znajdują się wodopusty betonowe wymagający całkowitej przebudowy . Na dł. 50,0m całkowicie zniszczona nawierzchnia drogi wymagająca korytowania i odtworzenia warstw konstrukcyjnych Parametry geometryczne ulicy wynoszą: - dł. 263,00 m, - szer. jezdni zmienna 2,60-3,00 m Roboty obejmują: - roboty przygotowawcze (rozbiórki fragmentów istniejącej nawierzchni, rozbiórkę istniejących wodopustów i ścieków elementów betonowych prefabrykowanych), regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, wywóz materiałów z rozbiórki, - roboty ziemne - korytowanie gł. - 35 cm, - wykonanie warstw konstrukcyjnych: warstwa odsączająca - 6 cm, podbudowa z tłucznia kamiennego -20,0cm. warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości śr.100kg/m2 - 65,82t warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12 gr. 5 cm.-658,0 m2 - wykonanie wodopustu i ścieków z elementów betonowych - 321,0 m - regulacja studzienek dla zaworów gazowych - 2 szt. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa zgodnie z załącznikiem nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tzw. SIWZ tj. - Dokumentacja projektowa pn. Remont nawierzchni odcinka ulicy Kolonijnej w Piechowicach, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pn. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót na Remont nawierzchni odcinka ulicy Kolonijnej. 4. W szczególności Wykonawca zapewni wykonanie i uwzględni w cenie oferty: - Wykonawca zapewni minimum 36 miesięczną gwarancję wykonania robót, - Wykonawca wykona, uzgodni i zatwierdzi tymczasową organizację ruchu. Organizację ruchu należy wykonać zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem Dz.U. Nr 177/2003, poz. 1729. - dokumentację powykonawczą zawierającą w szczególności: atesty, aprobaty, certyfikaty na wbudowane materiały, protokoły badań i sprawdzeń, - zapewni i pokryje koszty nadzorów ze strony instytucji branżowych dla sieci i urządzeń wodociągowych, gazowych, energetycznych, - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót, - Przekazanie i odbiór placu budowy dla/od Wykonawcy nastąpi na podstawie stosownych pisemnych protokołów. - obowiązki Wykonawcy zawarte w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (tzw. STWiORB) oraz we wzorze (projekcie) umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Termin wykonania Zamówienia: 60 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. Termin wykonania zamówienia oznacza zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Forma wadium. 1) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2011 r. Dz. U. Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami) zwaną dalej ustawą lub PZP, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego : zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie, f) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) W przypadku Konsorcjum w treści dokumentu należy zaznaczyć zapis, że dotyczy ona Konsorcjum. 3) Postanowienia podpunktu 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w podpunktach: 1) b) oraz 1) e). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze Nr 65 2030 0045 1110 0000 0080 3550 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium - przetarg na Remont ulicy Kolonijnej w Piechowicach IZP.271.1.4.2011 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 11 (Referat Finansowy I piętro). Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej oryginał dowodu wniesienia wadium. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. UWAGA: W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności - patrz punkt 2 ppkt 2)i 3). 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach