Przetargi.pl
Remont ulicy generała Grota-Roweckiego i ulicy Porcelanowej w Wałbrzychu

Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Armii Krajowej 35 35
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy generała Grota-Roweckiego i ulicy Porcelanowej w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy generała Grota-Roweckiego i ulicy Porcelanowej w Wałbrzychu. Zamówienie obejmuje: remont ulic gen. Grota-Roweckiego i Porcelanowej w Wałbrzychu, remont istniejącego utwardzenia fragmentu działki nr 208 łamane przez 1 oraz utwardzenie fragmentu działki nr 221 - obręb 6 Piaskowa Góra. W ramach remontu planuje się wykonanie następujących robót budowlanych: ulica gen. Grota-Roweckiego: - korekta niwelety jezdni, - remont konstrukcji nawierzchni jezdni na powierzchni ok. 1 470 m2, - remont konstrukcji nawierzchni chodników na powierzchni ok. 1 180 m2, - remont konstrukcji nawierzchni zjazdów i miejsc postojowych na powierzchni ok. 500 m2, - wymiana studzienek ulicznych - ok. 15 szt., - wymiana włazów i montaż płyt odciążających na studniach rewizyjnych ok. 10 szt. ulica Porcelanowa i działka nr 208/1 - korekta niwelety jezdni, - remont konstrukcji nawierzchni jezdni na powierzchni ok. 1 005 m2, - remont konstrukcji nawierzchni chodników na powierzchni ok. 480 m2, - remont konstrukcji nawierzchni zjazdów i miejsc postojowych na powierzchni ok. 550 m2, - wymiana studzienek ulicznych - ok. 4 szt., - wymiana włazów i montaż płyt odciążających na studniach rewizyjnych ok. 3 szt. utwardzenie fragmentu działki nr 221 - ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni tłuczniowej jako podbudowy na powierzchni ok. 215 m2. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się także: - zorganizowanie zaplecza budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zaplecze winno być wyposażone w pomieszczenie, w którym będzie można przeprowadzać rady budowy, - opracowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót łącznie z uzgodnieniami i zatwierdzeniem (w terminie nie późniejszym niż 2 tygodnie po podpisaniu umowy Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót), - zapewnienie odbioru robót zakrywających, - zapewnienie wykonania badań i prób związanych z oceną wbudowanych materiałów wraz z operatem końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000 zł. (słownie dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy, b. spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c. dysponują lub będą dysponować niezbędnym do realizacji zamówienia minimum sprzętowym i transportowym: 1. układarka masy bitumicznej, 2. zestaw walców drogowych (ogumiony, wibracyjny, gładki), 3. frezarka, 4. transport samochodowy (min. 2 jednostki do 15 ton), 5. skrapiarka, 6. szczotka mechaniczna lub inne urządzenia czyszczące, 7. koparka, 8. spycharka, d. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. osobą Kierownika Budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi, przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada doświadczenie min. 5 lat od uzyskania uprawnień w kierowaniu robotami drogowymi, 2. pracownikiem przeszkolonym w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenia kursu), e. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (nawierzchnie bitumiczne o łącznej powierzchni co najmniej 2.000 m2 oraz chodniki o nawierzchni z brukowej kostki betonowej o łącznej powierzchni co najmniej 800 m2). Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 6 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(a) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, c. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, d. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h. wykaz pracowników którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na terenie miasta Wałbrzycha, zgodnie z pkt 5d SIWZ - należy załączyć kserokopie uprawnień, aktualne zaświadczenia, dokumenty potwierdzające ukończone kursy, i. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. h, wskazał osoby, którymi będzie dysponował, j. wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, k. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. j wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, l. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać przedmiot zamówienia, daty wykonania robót, miejsce wykonania, wartość i ilość robót, odbiorców robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, m. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, n. kserokopia dokumentu potwierdzajacego wniesienie wadium. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 ze zm.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Wykonawcy zagraniczni: Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 6.a, 6.d i 6.e SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Dokumenty żądane na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca może dołączyć w formie kserokopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem. 6.1 Pozostałe dane i wykazy jakie powinien dostarczyć Wykonawca w składanej ofercie a. Wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, b. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji dokumentacji przetargowej, c. zastrzeżenie Wykonawcy, które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania - stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający zaleca, żeby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji były złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów ofert. 6.2 Zasady składania oferty wspólnej przez formę organizacyjną typu konsorcjum Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.C.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy składa pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4. każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy wraz z wymaganymi dokumentami potwierdzającymi nie podleganie wykluczeniu z art. 24 Ustawy, 5. niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny każdego ze wspólnie ubiegających się Wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy, 6. wadium może być wniesione przez jednego z Partnerów lub Pełnomocnika, dokument potwierdzający wniesienie wadium może być parafowany lub potwierdzony za zgodność z oryginałem przez jednego z Partnerów, jeżeli ma on do tego upoważnienie lub przez Pełnomocnika Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 6.3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców (tylko jeżeli Wykonawca dopuszcza powierzenie Podwykonawcom wykonania części zamówienia) spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie powierzy podwykonawcom, 2. warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt. 5 SIWZ, spełnia Wykonawca, 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.C.) jak za własne zachowanie, przy czym Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach