Przetargi.pl
Remont ulic w Piszczacu

Urząd Gminy w Piszczacu ogłasza przetarg

  • Adres: 21-530 Piszczac, ul. Włodawska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3778018 w. 33
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Piszczacu
    ul. Włodawska 8 8
    21-530 Piszczac, woj. lubelskie
    tel. 083 3778018 w. 33
    REGON: 00054762600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piszczac.gmina.woi.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulic w Piszczacu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowej grubości 5 cm na ulicach w Piszczacu:Stodolna, Rolnicza, Krótka, Targowa, Klonowa, Lipowa, Rynkowa o powierzchni 6836,0 m2 oraz chodnika z kostki brukowej na ulicy Targowej o powierzchni 705,0 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy pzp- spełnienie Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie 2.Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy z uprawnieniami branży drogowej o stażu minimu 5 lat.- spełnienie Wykonawca przedłoży kopię uprawnień Kierownika budowy oraz zaświadczenie o przynależności do Izb Budowlanych. 3. Wykonawca wykonał w ciągu 5 lat minimum jedno zadanie o charakterze i wielkości niniejszemu zadaniu - spelnienie Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych robót z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonanne z należytą starannością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ustawy pzp. 4. Wykaz robot potwierdzony referencjami. 5. Kopia uprawnień i zaświadczenie z Izb Budowlanych Kierownika Budowy 6. Wypis z krajowego rejestru bądź zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piszczac.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach