Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8627471 w. 241 , fax. 017 8526223
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie
ul. Targowa 1 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8627471 w. 241, fax. 017 8526223
REGON: 69048055700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ul. Warszawskiej - w części powiatowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: 1) chodniki z kostki brukowej betonowej 6 cm - 1674 m2, 2) nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych KR 3 - 6 - 7 300 m2, 3) zatoki autobusowe - 255 m2, 4) chodnik asfaltowy - 636 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 49 170,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. doświadczenie zawodowe: Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizował minimum dwa zadania polegające na przebudowie lub remoncie drogi klasy G lub wyższej o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia i długości drogi co najmniej 1 000 m każde oraz o wartości robót co najmniej 2 000 000,00 PLN każde, poparte dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie. 3. potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: kierownik budowy: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) posiadający doświadczenie minimum 2 lata w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) w opisie doświadczenia zawodowego winien wykazać się doświadczeniem jako kierownik budowy w realizacji minimum dwóch zadań dotyczących przebudowy lub remontu drogi (ulicy) klasy G lub wyższej i jednego zadania, w którym wykonywano roboty związane z wykonaniem drogowych nawierzchni bitumicznych, d) wymieniona osoba winna udokumentować aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, 4. potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, tj.: 1) koparko - ładowarka - 2 szt., 2) samochody samowyładowcze - 4 szt., 3) samochód dostawcy - 1 szt., 4) walec statyczno - dynamiczny i ogumiony - 2 + 1 szt., 5) rozściełacz mas bitumicznych - 2 szt., 6) otaczarnia nie mniej niż 60 t/h, 7) skrapiarka i szczotka mechaniczna - 1 + 1 szt., 8) zagęszczarka płytowa od 100 do 250 kg - 2 szt. 5. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000,00 PLN. 6. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub dostęp do kredytu w kwocie nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferta, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy, 7) Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wykonania (zgodnie z pkt III.2) - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt III.2) na załączniku nr 4 - wraz z uprawnieniami budowlanymi, życiorysami zawodowymi oraz dokumentem potwierdzającym aktualne członkostwo w OIIB, 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (zgodnie z pkt III.2) na załączniku nr 5, 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia i/lub niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8 i 9 Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób i/lub narzędzi ii urządzeń. 11) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z pkt III.2), 12) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (zgodnie z pkt III.2) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru. DOKUMENTY POTWIERDZJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWNAIU WYKONAWCÓW MAJACYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: 1.Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt III ppkt 1, 3,4,5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 870 Sieniawa - Jarosław km 11+775,00 - 13+000,00 m. Wiązownica w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 870 Sieniawa - Jarosław km 11+775,00 - 13+731,10 m. Wiązownica.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 872 rz. Wisła- Baranów Sandomierski - Majdan Królewski -Nisko w km 61+300 - 61+560 ul. Głowackiego w m. Nisko
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Kąkolówka do Bartonia i Cygana w km 0+000 do 0+350 na działkach nr ewid. 1716 i 1270/1 obręb ewidencyjny Kąkolówka uszkodzonej przez intensywne opady
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa dróg leśnych w Nadleśnictwie Narol
Dodano: 2016-07-27 - Remont przepustu w km 65+052 wraz z odtworzeniem rowu po str. lewej w ramach zadania pn.: /Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik - Szklary polegająca na budowie chodnika w km 64+993,40 - 65+209 Str. prawa w m. Dylągówka/ - II przetarg.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 115710R Końskie - granica gminy (Mrzygłód) w km 0+000 - 0+470
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi dz. nr ewid. 1832/13 w km 0+070 - 0+340 w miejscowości Dynów wraz z remontem przepustu w km 0+070
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 108014R ul. Słowackiego w Dynowie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr ewid 1139, 1140, 1162 w miejscowości Lecka.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr ewid 750 i 772 w miejscowości Białka
Dodano: 2016-07-26