Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic emalierskich dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury OR w Rzeszowie

Poczta Polska Spółka Akcyjna, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Ul. Asnyka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 853 37 03 , fax. (017) 853 37 04
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Rzeszowie
    Ul. Asnyka 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 853 37 03, fax. (017) 853 37 04
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic emalierskich dla jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Centrum Infrastruktury OR w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje sukcesywne wykonanie i dostawę wg wzorów podanych przez Zamawiającego tablic emalierskich o wymiarach 300 x 700 mm (50 szt.) oraz 200 x 300 mm (80 szt.). 2) Tablice winny być wykonane z blachy stalowej, tłoczonej grubości 1,5 mm, pokryte emalią i wypalone w temperaturze ok. 900 ?C. Tło w kolorze czerwonym, napisy w kolorze białym. 4 szt. otworów w rogach tablic; średnica otworów 6 mm. Gwarancja min. 10 lat. 3) Wraz z każdym zamówieniem cząstkowym Zamawiający przekaże treść, która winna znajdować się na tablicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują spełnienie poniższych warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 2 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach