Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż dwóch tablic pamiątkowych oraz organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013.

Powiat Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4483410 w. 108 , fax. 013 4463189
  • Data zamieszczenia: 2014-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jasielski
    ul. Rynek 18 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4483410 w. 108, fax. 013 4463189
    REGON: 37044025800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż dwóch tablic pamiątkowych oraz organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż dwóch tablic pamiątkowych oraz organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 - 2013. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zaprojektowanie, wykonanie, dostawę i montaż 2 sztuk tablic pamiątkowych. Tablica pamiątkowa o wymiarach 90 cm (szerokość) x 70 cm (wysokość). Napisy na tablicy pamiątkowej powinny zostać wykonane w sposób czytelny i trwały. Kolor tablicy jest dowolny, ale powinien być kontrastowy w stosunku do liter i logotypów w celu zachowania czytelności tablicy (sugeruje się wykonanie napisów literami i cyframi koloru czarnego. Czcionka czarna - preferowana Arial CE. Białe tło. Oznaczenia na tablicy pełno kolorowe). Tablica powinna być wykonana z materiałów trwałych, tj. odpornych na warunki atmosferyczne np. blachy ocynkowanej, stali kwasoodpornej, twardego PCV. Montaż: Orientacyjna lokalizacja tablic: jedna w km 5+500; druga 12+100 w ciągu drogi powiatowej Nr 1854R Jasło - Dębowiec - Folusz. Montaż tablic na stelażu - na konstrukcji metalowej i dwóch metalowych nogach, na wysokości standardowej ok. 150 - 200 cm od podłoża w sposób gwarantujący ich stabilność oraz bezpieczeństwo użytkowników drogi. Tablica pamiątkowa musi zawierać następujące elementy: a) emblemat Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego; b) logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013 wraz ze sloganem obok emblematu Unii Europejskiej należy umieścić napis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013 Rozmieszczenie graficzne elementów na tablicy: Emblemat Unii Europejskiej wraz z podpisem Unia Europejska oraz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego musi być usytuowany w górnej części tablicy z prawej strony, po lewej zaś należy umieścić logo Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska-Republika Słowacka 2007-2013. W centralnej części, pod znakami graficznymi, należy zamieścić nazwę inwestycji. Pod tytułem projektu wymagany jest tekst dotyczący współfinansowania projektu ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. Sposób przygotowania: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odpowiedniego projektu graficznego, zgodnie z aktualnymi na dzień ogłoszenia przetargu Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 -2013 dostępnymi pod adresem: http://pl.plsk.eu/index/?id=a3c65c2974270fd093ee8a9bf8ae7d0b. Wykonawca zobowiązany jest przed wykonaniem tablicy ustalić z Zamawiającym ostateczny układ i typ logotypów oraz pozostałe wymagane dane podane w treści tablicy. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia. Projekt tablicy musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Harmonogram akceptacji projektu tablic pamiątkowych: Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt tablicy. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje otrzymany projekt lub zgłosi do niego uwagi, a Wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego uwzględni ewentualne uwagi, zgodnie ze wskazówkami lub wzorem przekazanym przez Zamawiającego i przedstawi ponownie do akceptacji. Akceptacja i zgłoszenie ewentualnych uwag nastąpi drogą mailową. Przez pojęcie projekt należy rozumieć opracowanie graficzne i merytoryczne tablic. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu i zamontuje we wskazanym przez Zamawiającemu miejscu na własny koszt, w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia oraz wskazanym terminem. Tablice muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Wykonawca zamontuje tablice w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Podane w opisach nazwy własne należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych materiałów z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Tablice muszą być zamontowane przed przygotowaniem materiału filmowego i najpóźniej 3 dni przed planowanym dniem, w którym odbędzie się impreza promocyjna. Gwarancja: Minimum 5 lat od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 2. Organizacja imprezy promocyjnej połączonej z konferencją prasową w okresie pomiędzy 6 a 24 października 2014 roku (w dni powszednie od poniedziałku do piątku). W zakresie realizacji organizacji imprezy, Wykonawca będzie zobowiązany do: a) zapewnienia miejsca w lokalu położonym na terenie miasta Jasła dysponującym salą dla 100 osób umożliwiającą wydzielenie miejsca na bufet kawowy wraz z cateringiem oraz części gdzie odbywać się będzie główna część konferencji wraz z prezentacją multimedialną. Lokal powinien posiadać zaplecze sanitarne, szatnię, miejsca parkingowe oraz dodatkowo dostęp do Internetu w godzinach od 10 do 14; b)zapewnienia wyżywienia dla uczestników imprezy, c)przygotowanie gadżetów promocyjnych. Szczegółowe wymagania: Ad a) do zadań Wykonawcy należeć będzie: - zapewnienie miejsc siedzących dla uczestników; - odpowiednie oznakowanie i wizualizacja (flagi i flagietki zostaną zapewnione przez Zamawiającego) przez Wykonawcę sali w której odbędzie się impreza promocyjna wraz z konferencją prasową, w sposób ustalony z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia; - zapewnienie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, takiego oznakowania obiektów i pomieszczeń, w których odbywać się będzie impreza, aby zapewnić sprawne poruszanie się po nich uczestników i obsługi; - organizacja recepcji, w tym: sprawna rejestracja gości, udzielanie gościom informacji dotyczących imprezy; - kontrolowanie podpisów na listach obecności, korzystania z wyżywienia i rozdysponowania gadżetów promocyjnych, zaproszonych uczestników wraz z mediami (ww. listy zostaną przekazane przez Zamawiającego); - poinformowanie uczestników imprezy o realizacji projektu w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013; - zapewnienie nagłośnienia i sprzętu technicznego wraz z obsługą w sali przeznaczonej na przedstawienie prezentacji multimedialnej, współpracujących ze sobą: laptopa, pilota do prezentacji, i rzutnika multimedialnego oraz ekranu do wyświetlania prezentacji (rozmiar ekranu/ekranów i rodzaj rzutnika powinny być dostosowane do wielkości sali, tak by niezależnie od miejsca siedzenia uczestnik mógł swobodnie korzystać z materiałów prezentowanych na ekranie/ekranach). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie elementów technicznych pomieszczeń, w których zostanie zorganizowana impreza; - montaż i demontaż wyposażenia oraz jego obsługa i zapewnienie poprawnego działania podczas imprezy. Zamawiający przed rozpoczęciem i w trakcie imprezy, może dokonać przeglądu poprawności działania poszczególnych urządzeń; - wskazanie osoby odpowiedzialnej za organizację imprezy, ze strony Wykonawcy, z którą Powiat Jasielski będzie utrzymywał stały kontakt mailowy i telefoniczny, osoba ta będzie na miejscu podczas imprezy promocyjnej; -stała kontrola przebiegu konferencji prasowej w tym m.in.: obsługi technicznej, sprzętu, czystości pomieszczeń; - przygotowanie relacji fotograficznej (min. 50 zdjęć) z imprezy promocyjnej. Zdjęcia zostaną przekazane Zamawiającemu na płycie CD/DVD; - przygotowanie materiału zdjęciowego (min. 10 zdjęć) całego odcinka drogi objętej zakresem projektu w km 5+500 - 12+100, które zostaną wykorzystane w prezentacji multimedialnej i przekazane Zamawiającemu; - przygotowanie materiału filmowego (3 sekwencje po min. 15 sekund każda, finalnego materiału filmowego - wyłącznie z lotu ptaka) wybranych fragmentów drogi objętej zakresem projektu w km 5+500 - 12+100 i wskazanych przez Zamawiającego, które zostaną wykorzystane na potrzeby imprezy promocyjnej; - przygotowanie prezentacji multimedialnej. Opracowanie interaktywnej prezentacji multimedialnej dotyczącej realizacji projektu: trwale zapisanej na płycie CD w ilości 1 szt. kopii dla Zamawiającego. Zakres zadania obejmuje opracowanie projektu graficznego, tekstu, zebranie informacji, danych, wykonanie fotografii, i przygotowanie w formie prezentacji POWER POINT, która zostanie przedstawiona uczestnikom imprezy promocyjnej. W prezentacji należy zastosować odpowiednie oznakowanie, zgodne z wytycznymi programu. Treść i szata graficzna będzie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca wraz z podpisaniem umowy, zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do materiałów wytworzonych w ramach usługi, w tym przekazuje Zamawiającemu prawa autorskie do nieograniczonego dysponowania użytymi w prezentacji formami graficznymi (layoutami) oraz do fotografii i tekstów, udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. Wykonawca odpowiada za wszelkie roszczenia osób trzecich dotyczące praw majątkowych do materiałów wytworzonych w ramach usługi. Dokładny termin imprezy zostanie wskazany przez Zamawiającego do 10 dni przed imprezą. Ad b) do zadań Wykonawcy należeć będzie: -obsługa organizacyjna imprezy, przez cały czas jej trwania; -wywóz odpadów segregowanych i zmieszanych w celu prawidłowego unieszkodliwienia odpadów; -koszty posiłków, obsługi kelnerskiej, dowozu cateringu, sprzętu, ponosi Wykonawca; Wykonawca zapewni catering wraz z obsługą (przygotowanie, serwis, sprzątanie) dla 100 osób w formie bufetu kawowego oraz obiadu w formie szwedzkiego stołu. Bufet kawowy zorganizowany w sali gdzie będzie odbywać się impreza promocyjna poświęcona prezentacji i podsumowaniu projektu wraz z konferencją prasową: -kawa i herbata bez ograniczeń, w sposób ciągły (podawane w oryginalnych opakowaniach lub wyłożone na talerzykach wraz z termosami z wrzątkiem), -mleko do kawy, cukier, cytryna, -ciastka suche (4 rodzaje po 3 szt./os), -woda mineralna gazowana i niegazowana butelkowana 0,5l (w ilości dostosowanej do liczby uczestników ok. 100 osób). Obiad w formie szwedzkiego stołu dla całej grupy w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników imprezy promocyjnej. -menu musi zawierać - co najmniej dwie zupy do wyboru, 4 dania gorące (dwa mięsne, jedno wegetariańskie oraz jedno rybne z wykluczeniem pangi), dodatki skrobiowe (co najmniej 3 rodzaje do wyboru, np. ryż, ziemniaki, kluski itp.) i warzywne (warzywa z grilla bądź z wody lub blanszowane itp.), co najmniej 3 surówki do wyboru, desery podawane w pucharkach, np. mus, krem lub sałatka owocowa, itp. (3 rodzaje do wyboru w ilości co najmniej 1 pucharek 150 g na osobę). Kawa i herbata bez ograniczeń, w sposób ciągły (podawane w oryginalnych opakowaniach lub wyłożone na talerzykach wraz z termosami z wrzątkiem), mleko do kawy, cukier, cytryna, serwetki, wykałaczki pakowane pojedynczo. Na 14 dni kalendarzowych przez dniem rozpoczęcia konferencji Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego propozycję menu. Zamawiający zaakceptuje propozycje lub zwróci z uwagami lub swoimi propozycjami w ciągu 2 dni roboczych. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia uwag lub propozycji Zamawiającego i ponownego przedłożenia menu w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania uwag lub propozycji. Ad c) do zadań Wykonawcy należeć będzie: Przygotowanie gadżetów promocyjnych, jak poniżej: -torba bawełniana w ilości 100 szt. (tkanina 100procent bawełna surowa - gramatura 270 g/m2 (+/-5procent); długie uchwyty nie mniej niż 60 cm od wszycia do wszycia, idealne do noszenia na ramieniu; wymiary: 33 cm x 36 cm x 13 cm; kolor: ecru; nadruk na torbach w kolorze czarnym - sitodruk); -notes B5 w ilości 100 szt. (20 kartek klejonych po krótszej krawędzi, papier środek offsetowy 80g/m2, projekt nadruku i koszt matryc po stronie Wykonawcy); -długopis w ilości 100 szt. (metalowy korpus (aluminium); wymiary: nie krótszy niż 125 mm i nie dłuższy niż 140 mm, grubość nie mniejsza niż 10 mm i nie grubsza niż 15 mmm; wykończenie: chowanie wkładu - włącznik przyciskowy - długopis automatyczny, końcówka dolna przykręcana, uchwyt mocujący; wkład wymienny, wypełniony tuszem niebieskim, olejowym, cienko piszący; kolor czarny; grawer laserowy srebrny); -samozaciskowe opaski odblaskowe z nadrukiem w ilości 100 szt. (sprężyste; budowa: blaszka samozaciskowa zalaminowana odblaskową folią pryzmatyczną; spód: materiał typu flock łagodny dla dłoni; kolory: żółty; wymiar: 34cm x 3cm; nadruk na opaskach w kolorze czarnym - sitodruk). Sposób przygotowania gadżetów: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odpowiedniego projektu graficznego, zgodnie z aktualnymi na dzień ogłoszenia przetargu Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007 -2013 dostępnymi pod adresem: http://pl.plsk.eu/index/?id=a3c65c2974270fd093ee8a9bf8ae7d0b. Wykonawca zobowiązany jest przed wykonaniem gadżetów ustalić z Zamawiającym ostateczny układ i typ logotypów oraz szatę graficzną. Nie dopuszcza się kopiowania logotypów z dokumentów Zamawiającego ze względu na niebezpieczeństwo zniekształcenia. Projekty oznaczeń gadżetów muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Harmonogram akceptacji projektów gadżetów: Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekty gadżetów. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje otrzymane projekty lub zgłosi do nich uwagi, a Wykonawca w ciągu 1 dnia roboczego uwzględni ewentualne uwagi, zgodnie ze wskazówkami lub wzorem przekazanym przez Zamawiającego i przedstawi ponownie do akceptacji. Akceptacja i zgłoszenie ewentualnych uwag nastąpi drogą mailową. Przez pojęcie Projekt należy rozumieć opracowanie graficzne gadżetów. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, w ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia oraz wskazanym terminem. Gadżety muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Podane w opisach nazwy własne należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Wykonawca zapewni listę osób rozdysponowania gadżetów promocyjnych, które uczestniczyły w konferencji. Na każdym z ww. materiałów należy umieścić logotypy. Treść oraz szata graficzna, będzie uzgodnione z Zamawiającym. Projekty oznakowania ww. materiałów muszą uwzględniać zamieszczenie logotypów, zgodnie z wytycznymi oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach