Powiat Bytowski ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, Ul. 1-go Maja 15
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 822 80 00 , fax. 059 822 80 01
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bytowski
Ul. 1-go Maja 15 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 059 822 80 00, fax. 059 822 80 01
REGON: 77097970800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT SZATNI W ŁĄCZNIKU SALI GIMNASTYCZNEJ NA POTRZEBY REALIZACJI INWESTYCJI BUDOWA KOMPLEKSU SPORTOWEGO W RAMACH PROGRAMU, MOJE BOISKO ORLIK - 2012 , PRZY ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W BYTOWIE PRZY UL. GDAŃSKIEJ 57 ,NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCJI GRUNTÓW NR 19/4 OBRĘB 99 BYTÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont szatni w łączniku sali gimnastycznej na potrzeby realizacji inwestycji Budowa kompleksu sportowego w ramach programu, Moje boisko Orlik - 2012, przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Bytowie przy ul. Gdańskiej 57 ,na działce o numerze ewidencji gruntów Nr 19/4 obręb 99 Bytów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 600 zł słownie: sześćset złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn: a) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Uwaga: Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. Lp. Warunek do spełnienia przez wykonawcę Dokument potwierdzający spełnienie warunku Uwagi 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie podleganie wykluczeniu z postępowania oraz posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Oświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty stanowić będą załącznik do oferty. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatbytowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne w pomieszczeniach PŻK w budynku nr 59 w kompleksie wojskowym m. Ustka.
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony pn. Modernizacja internatu ZSP nr 2 przy ul. Grudziądzkiej 8 w Kwidzynie- modernizacja układu przygotowania c.w.u.
Dodano: 2016-07-21 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW W KOŚCIERZYNIE W RAMACH ZADANIA PN. KAWKA W KOŚCIERZYNIE. OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI POPRZEZ KOGENERACJĘ I TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKÓW z podziałem na części
Dodano: 2016-07-07 - Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Żłobka nr 3 przy ul. Łukasiewicza 4 w Słupsku
Dodano: 2016-05-25 - zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, na terenie całego kraju, w charakterze podwykonawcy PIGB POMERANIA
Dodano: 2016-05-11 - Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej użytkowej, instalacji hydrantowej w Zespole Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego Nr 5 w Gdańsku, ul. Małomiejska 8a
Dodano: 2016-05-09 - Wykonanie robót sanitarnych przy remoncie budynku administracyjnego Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka.
Dodano: 2016-02-18 - Wykonanie robót sanitarnych polegających na wykonaniu wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach zakwaterowania osadzonych, budynku administracyjnym i modernizacji kotłowni Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz.
Dodano: 2016-02-14 - Roboty sanitarne - remonty instalacji wodnych i kanalizacyjnych w nieruchomościach komunalnych znajdujących się w zasobie Miasta Słupsk zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Dodano: 2016-01-04 - Wykonanie instalacji wodnej, kanalizacyjnej i gazowej centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalu komunalnym przy ul. Skłodowskiej 11/9 w Słupsku
Dodano: 2015-11-25