Przetargi.pl
Remont świetlicy w Starych Kiełbonkach, Remont i modernizacja świetlicy w Głognie, Gmina Piecki

Gmina Piecki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-710 Piecki, ul. Zwycięstwa 34
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7422029 , fax. 089 7422065
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piecki
    ul. Zwycięstwa 34 34
    11-710 Piecki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7422029, fax. 089 7422065
    REGON: 51074275800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/piecki_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy w Starych Kiełbonkach, Remont i modernizacja świetlicy w Głognie, Gmina Piecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Remont świetlicy w Starych Kiełbonkach, Remont i modernizacja świetlicy w Głognie, Gmina Piecki. Zadanie współfinansowane ze środków: Świetlica w Starych Kiełbonkach - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich , Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, Świetlica w Głognie - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi. Zamówienie obejmuje swym podstawowym zakresem: a) świetlica w m. Stare Kiełbonki : ­ rozebranie istniejącego pokrycia z płyt azbestowo-cementowych i pokrycie dachu blachodachówką, ­ wymianę rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, ­ wymianę stolarki okiennej, drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, docieplenie ścian budynku styropianem o grubości 10 cm z wyprawą elewacyjną, ­ wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych, ­ izolację termiczną z wełny mineralnej podłogi i stropu, ­ uzupełnienie tynków wewnętrznych, ­ wykonanie tynków jednowarstwowych ścian, ­ wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych, ­ utwardzenie nawierzchni przed budynkiem z kostki betonowej, ­ montaż pieca grzewczego. b) świetlica w m. Głogno: ­ budowę przyłącza kanalizacyjnego wraz z dostawą i montażem zbiornika na ścieki, ­ remont wewnętrznej instalacji wod.-kan., ­ uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, ­ wymianę stolarki drzwiowej, ­ wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, ­ wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, ­ roboty elektryczne w niezbędnym zakresie, ­ remont zadaszenia nad wejściem, ­ wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych, ­ wykonanie dojścia do świetlicy z nawierzchni żwirowej i schodów betonowych, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Części III SIWZ - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA oraz specyfikacje techniczne będące częścią III i IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych), . 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium (pkt. od b - e) oryginał dołącza do oferty. 4. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: w Warmińsko-Mazurskim Banku Spółdzielczym O/Piecki 30 9364 0000 2006 0001 0120 0005 z dopiskiem dopiskiem Remont świetlicy w Starych Kiełbonkach; Remont i modernizacja świetlicy w Głognie w terminie do dnia 10.06.2013r do godz. 11:30 , a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 8. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 9. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10. Zwrot wadium. 10.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 10.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 10.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Utrata wadium. 11.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 11.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/piecki_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach