Przetargi.pl
post. nr 63/2013 Robota budowlana w zakresie prac remontowych budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Giżycku ul. 1 Maja 11

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    post. nr 63/2013 Robota budowlana w zakresie prac remontowych budynku nr 6 w kompleksie wojskowym w Giżycku ul. 1 Maja 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku nr 6 dla potrzeb JW. 3797 w Giżycku ul. 1 Maja 11. 2. Cechy charakterystyczne obiektu Budynek podpiwniczony o trzech kondygnacjach nadziemnych, konstrukcji murowanej, dach konstrukcji drewnianej kryty dachówką, stolarka okienna w części nadziemnej PCV, drzwi wewnętrzne płytowe. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, wentylację grawitacyjną oraz instalację odgromową. Stropy Kleina w części budynku, schody żelbetowe , nadproża belki stalowe, Powierzchnia zabudowy - 508,99 m2, Powierzchnia ogólna - 1357 m2, Powierzchnia użytkowa - 1088 m2, Kubatura zewnętrzna - 6140 m3, Kubatura ogrzewana - 5526 m3 3. Zasadniczy zakres remontu obejmuje (Szczegółowe ilości i dane ujęto w części Przedmiar): 3.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, w tym: a) Wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku - wejście do pomieszczeń służby dyżurnej od szczytu budynku i nad wejściem głównym do pomieszczeń sztabowych, oraz korytarzach i w części klatek schodowych wraz z poddaszem użytkowym, b) Rozebranie chodników z płyt betonowych, rozebranie balustrad schodowych zewnętrznych na szczycie budynku, c) Rozebranie obróbek blacharskich, rur i rynien spustowych 3.2. NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BRUKOWEJ: a) Przygotowanie rowków pod krawężniki chodnikowe, b) Wykonanie podbudów pod kostkę chodnikową typu polbruk - podbudowa i warstwa stabilizująca, c) Ułożenie krawężników oraz wykonanie nawierzchni z kostki polbruk na podsypce piaskowej, 3.3. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE : a) Uzupełnienie ubytków w posadce chodów bocznych, wykonanie i montaż balustrad chodów zewnętrznych, b) Roboty ziemne z przygotowaniem do wykonania izolacji pionowej murów w części piwnicznej, c) Wykonanie ocieplenia ścian piwnicznych, d) Roboty rozbiórkowe pokrycia dachu. 3.4. ROBOTY DOCIEPLENIOWE I ELEWACYJNE - zgodnie z załączonym projektem. 3.5. ROBOTY DACHOWE - z zgodnie z złączonym projektem. 3.6. INSTALACJA ODGROMOWA: a) Montaż zwodów poziomych na dachach krytych dachówką na wcześniej przygotowanych uchwytach, objęcie ochroną przewodów kominowych wentylacyjnych, b) Wykonanie uziomu powierzchniowego wokół obiektu, c) Ułożenie bednarki uziemiającej w ciągach pionowych na cegle przed wykonaniem ocieplenia , d) Montaż złączy kontrolnych i wykonanie prób i badań technicznych, 3.7. PRACE MALARSKIE POMIESZCZEŃ - numeracja pomieszczeń wg numeracji na rysunkach: a) Parter - pomieszczenia nr 1, 2, 2a, 3, 3a, 4, 5, 6, korytarz i klatka schodowa - przedmiar: Dział 7 pozycje od 72 do 78, b) Parter - pomieszczenia nr 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, korytarz (pomieszczenia zajmowane przez służbę dyżurną) - Dział 8 pozycje od 79 do 85, c) I piętro - pomieszczeni. nr 101, 101a, 102, 103, 103a, 104, 105,105a,105b,106,107, 107a, 108, 109, 110, korytarz i klatka schodowa - Dział 9 pozycje od 86 do 92 d) II piętro - pomieszczenia nr 201, 202, 202a, 203, 204, 205, 206, 207, 207a, 208, 209, korytarz, klatka schodowa - dział 10 pozycje od 93 do 99 3.8. PRACE MURARSKIE - STOLARKA DRZWIOWA I OKIENNA - dział 11: a) Wykucie z muru ościeżnic stalowych o powierzchni do 2 m2 (wejściowe z korytarza do pomieszczeń służbowych na parterze, I i II piętrze, b) Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 , montaż drzwi wejściowych do klatki schodowej oraz z klatek schodowych na poszczególne korytarze przeciwpożarowych, c) Montaż ościeżnic stalowych, montaż skrzydeł drzwiowych, d) Przemurowanie ścianek działowych, e) Wykucie kratek wentylacyjnych i montaż nowych, 3.9. PRACE POSADZKOWE - dział 12, 13 i 14 pozycje od 116 do 134: a) Prace posadzkowe na parterze, b) Prace posadzkowe I piętra, c) Prace posadzkowe II piętra, d) Prace posadzkowe w węzłach sanitarnych 3.10. TABLICE ROZDZIELCZE - Dział od 15 do 20 pozycje od 135 do 174 : a) Przygotowanie podłoża pod montaż złącza kablowego, tablic zabezpieczających obwody elektryczne na poszczególnych kondygnacjach, b) Montaż na gotowym podłożu ZK oraz tablic, c) Montaż w zamontowanych tablicach aparatury zabezpieczającej, d) Przygotowanie podłoża pod rury osłonowe, montaż rur osłonowych, wciągnięcie wlz do rur osłonowych 3.11. INSTALACJE ELEKTRYCZNE - PRZEWODY - Dział 21 pozycje od 175 do 203 a) Demontaż osprzętu elektrycznego - tablic bezpiecznikowych, gniazd, opraw oświetleniowych, łączników, b) Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, c) Demontaż tablic bezpiecznikowych, e) Montaż przewodów elektrycznych dla obwodów gniazdkowych, oświetleniowych, wlz, f) Przygotowanie i montaż na gotowym podłożu osprzętu elektrycznego i źródeł światła oświetlenia podstawowego i awaryjnego 3.12. PRÓBY I BADANIA ELEKTRYCZNE - instalacje wewnętrzne - Dział 22 3.13. WĘZŁY SANITARNE - dział 23 pozycje od 207 do 232 a) Rozebranie ścianek działowych w istniejących węzłach sanitarnych, b) Demontaż istniejącej armatury i urządzeń sanitarnych, c) Demontaż istniejących instalacji kanalizacyjnych i wodnych, d) Wzniesienie ścianek działowych, e) Rozprowadzenie nowych instalacji kanalizacyjnych i wodnych, f) Wykonanie podejść dopływowych i odpływowych, g) Montaż urządzeń sanitarnych 3.14. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA - DEMONTAŻ - Dział 24 pozycje od 233 do 255 3.15. INSTALACJE CENTRALNEGO OGRZEWANIA - MONTAŻ - Dział 25 pozycje od 256 do 295 3.16. PRACE UZUPEŁNIAJĄCE - dział 26 pozycje od 296 do 304: a) Montaż balustrad schodowych na klatce schodowej, b) Wykonanie przebić przez ściany, c) Okładziny schodów na klatce schodowej głównej, d) Wykonanie i montaż wraz z konstrukcją daszków osłaniających nad wejściami do budynku z poliwęglanu, e) Wywóz gruzu po robotach demontażowych z terenu wykonywania prac. 4. Warunki organizacyjno-techniczne: 4.1. zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 22.05.2013r. do 29.05.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury w Giżycku Panem Bogusław BOROWIEC tel. 87-429-47-67 lub z-cą Panem Zdzisław POMICHOWSKI tel. 87- 429-47-74. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4.2. zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku- Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia, 4.3. zamawiający będzie wymagał również aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania uzgodniony z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury i akceptowany przez Dowódcę JW. 4352, 4.4. realizacja robót godzinach 700 do 15 00 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek-piątek oraz do godz. 1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki), 5. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, w Jednostce Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy ul. 1 Maja 11. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty). 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium post. nr 63/2013 Roboty budowlane - remont budynku nr 6 JW. 3797 w Giżycku ul. 1 Maja

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl ,http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach