Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 34
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 825 27 15 , fax. 033 825 27 16
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej
ul. Krasińskiego 34 34
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 825 27 15, fax. 033 825 27 16
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont schodów zewnętrznych w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres prac: 1.Demontaż i ponowny montaż po wykonaniu remontu schodów balustrad metalowych z wykonaniem malowania farbą olejną (kolorystyka brąz) 2.Odbicie tynków (część poza obrysem budynku) z schodów i ścia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.1.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi poprzez analizę metodą spełnia / nie spełnia złożonych przez Wykonawcę dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.1.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia / nie spełnia, złożonych przez powyższych Wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; -oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 1.2. złożą oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych; 1.2.a. ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych; 1.2.b. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego oświadczenia w zakresie spełnienia tego warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego Wykonawcę;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1.1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ; 1.4. Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ; 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 1.6. Kosztorys ofertowy. UWAGA! Dokumenty wymienione powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale II podrozdział II pkt.1.2 niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich w 3 - ch budynkach oświatowo-wychowawczych miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w obiektach gminnych w Gminie Siewierz w podziale na dwie odrębne części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie docieplenia ścian budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 przy ul Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacją odgromową
Dodano: 2016-07-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach
Dodano: 2016-07-21 - BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach przy ul. Łętowskiego 18
Dodano: 2016-07-20 - Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2016-07-20 - Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach przy ul. Bytomskiej 8b
Dodano: 2016-07-19 - Remont dachu krytego papą wraz z remontem stropu nad lokalem nr 12 w budynku przy ul. Piecucha 7a w Bytomiu
Dodano: 2016-07-19