Przetargi.pl
Remont schodów zewnętrznych i wymiana drzwi wejściowych do budynku Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/23/BL/09.

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    ul. Akademicka 2A 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów zewnętrznych i wymiana drzwi wejściowych do budynku Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/23/BL/09.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont schodów zewnętrznych i wymiana drzwi wejściowych do budynku Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Roboty budowlane obejmują: demontaż ścianek stalowych wraz z drzwiami, balustrad schodowych, usunięcie okładzin schodowych, skucie nierówności betonu na schodach, podestach i w przedsionku, zamurowanie jednego otworu po zdemontowanej ściance stalowej, wykonanie tynku, uzupełnienie podłoża, wykonanie warstw wyrównawczych, ułożenie okładzin schodowych na stopniach, podestach i w przedsionku, dostawa i montaż ścianek aluminiowych oszklonych wraz z drzwiami zewnętrznymi (2 szt.) i wewnętrznymi (1 szt.), uzupełnienie tynków, montaż i malowanie balustrad, wywóz i utylizacja gruzu. (CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne). Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym:wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Termin wykonania: do 10 tygodni (70 dni) od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 2.000,00zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj., obejmujących wykonanie: co najmniej 3 robót budowlanych związanych z wykonaniem posadzek na kwotę min. 30 tys. zł brutto każda; co najmniej 3 robót budowlanych związanych z dostawą i montażem stolarki okiennej i/lub drzwiowej na kwotę min. 10 tys. zł brutto każda. 4. Dysponowanie potencjałem, technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z branży) posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, okreslonych w pkt. 1-5, poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzajacych spełnienie ww. warunków lub złożenia ich w niewłasciwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniemj art. 26 ust. 3 ustawy) w zakresie nw. pkt. A. 1.1-5.2. Warunki przedmiotowe (warunki dotyczace przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 6. Zaoferowanie ceny, okresu gwarancji, terminu realizacji itd. 7. Wycena przedmiotu zamówienia. 8. Potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych oraz wymagań dotyczących rozwiązań równoważnych.Zamawiajacy dokona sprawdzenia i oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiajacego. Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie w stosunku do wymaganej przez Zamawiającego (nw.pkt. 6.1 - 7.2) będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy. Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie w stosunku do wymaganej przez Zamawiającego (nw. pkt. 8.1) będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art.89 ust.1 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych:1.1 Oświadczenie. 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu i miejsca wykonania. 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum po 3 roboty wymienione w powyższym wykazie. 4.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych. 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 6.1. Oferta Cenowa. 7.1. Kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów. 8.1 Katalogi lub opisy techniczne dotyczące oferowanych równoważnych materiałów potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego - w języku polskim.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej zamiast ww. dokumentów, składa stosowne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z ww. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr. 87, poz. 605 z 2006r. z późniejszymi zmianiami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach