Przetargi.pl
Remont sanitariatów w ZS Nr 3 w Olkuszu

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2010-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w ZS Nr 3 w Olkuszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów budynku szkoły, poprzez doprowadzenie i podłączenie c.w.u. do odbiorników w sanitariatach wraz z wymianą armatury sanitarnej. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. 7 do SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm oraz zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; nie wyszczególnienie jakichkolwiek z obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 lata rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane. Wykonawca powinien dokonać przeglądu budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Olkuszu i zapoznać się z występującymi tam utrudnieniami związanymi z użytkowaniem budynków. Wykonawca ustali, we własnym zakresie, miejsce wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki i koszty z tym związane uwzględni w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p/poż na terenie wykonywanych robót. Z uwagi, że jest to czynny budynek oświaty - szkoła, należy zachować szczególną ostrożność w czasie wykonywania prac. W związku z tym, że jest to czynna placówka oświatowa może wystąpić konieczność uzgodnienia godziny pracy z Dyrektorem szkoły. Zamawiający wymaga sporządzenia i złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego uproszczonego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach