Przetargi.pl
Remont sanitariatów w budynku Ratusza w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2016-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w budynku Ratusza w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana obejmująca wykonanie remontu sanitariatów w budynku Ratusza z powiększeniem istniejących toalet o powierzchnie uzyskane z pomieszczeń biurowych, z wykorzystaniem istniejących instalacji wewnętrznych, oraz wykonanie połączenia kas Urzędu z hallem głównym w poziomie parteru. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy remont następujących pomieszczeń: 1) Trzy toalety na parterze - nr 0.1. przy klatce schodowej głównej oraz 0.2. i 03. przy klatce schodowej technicznej, 2) Trzy toalety na pierwszym piętrze - 1.1 przy klatce schodowej głównej oraz 1.2. i 1.3. w miejscu pomieszczenia biurowego przy klatce schodowej technicznej, 3) Trzy toalety na drugim piętrze - 2.1. przy klatce schodowej głównej oraz 2.2 i 2.3. przy klatce schodowej technicznej, 4) Wyprowadzenie instalacji wodnej i kanalizacyjnej do pomieszczenia sąsiadującego z toaletą 2.3. wraz z jej zaślepieniem, 5) Połączenie drzwiami hallu głównego w poziomie parteru z pomieszczeniami kas urzędu (sporządzenie rysunków warsztatowych schodów stalowych). Uwaga! Przy wycenie należy robót należy uwzględnić: utrudnione warunki prowadzenia prac na obiekcie czynnym, w tym między innymi: - wykonywanie prac uciążliwych np. kucie, wiercenie itp. po godzinach pracy Urzędu, - bieżące utrzymywanie czystości poza remontowanym pomieszczeniem, - prowadzenie remontu jednocześnie w kilku sanitariatach (pionami), umożliwiając pracownikom korzystanie z pozostałych, - ułożenie płytek ściennych i podłogowych bez spoin (szlifowanie płytek), wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy muszą być zatwierdzone przez odpowiednie służby powołane do tego w urzędzie przed ich zastosowaniem. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót i bieżącymi ustaleniami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej wykonania przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.04.2016 r. o godz. 10:00. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach