Przetargi.pl
Remont sali Rady Wydziału Bioinżynierii Zwierząt oraz Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego przy ul. Oczapowskiego 5 w Olsztynie.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2012-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali Rady Wydziału Bioinżynierii Zwierząt oraz Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego przy ul. Oczapowskiego 5 w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali Rady Wydziału Bioinżynierii Zwierząt oraz Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego przy ul. Oczapowskiego 5 w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę istniejącej, zapadniętej posadzki wraz z podbudową, b) naprawę izolacji termicznych, przeciwwilgociowych, wyrównującego podkładu gruntowego, podkładów betonowych oraz warstw posadzkowych zgodnie z załączonymi przedmiarami, c) wymianę wykładziny dywanowej antystatycznej, obiektowej z atestem trudno - zapalności i gramaturą runa minimum 440 g/m2, d) wykonanie ścinki działowej na ławie fundamentowej wraz z otynkowaniem, wykonanie powłok malarskich i montaż stolarki drzwiowej zgodnie z załączonymi przedmiarami, e) odbicie istniejących tynków wewnętrznych, wykonanie nowych tynków, gładzi gipsowych, powłok malarskich zgodnie z załączonymi przedmiarami, f) malowanie ścian i sufitów farbą lateksową w klasie ścieralności 1, g) wymianę sufitu podwieszanego z płyt g-k ogień w celu zamaskowania istniejącego ugięcia stropu, h) rozbiórkę istniejących podokienników lastrykowych oraz obsadzenie nowych podokienników z postformingu zgodnie z załączonymi przedmiarami, i) wymianę grzejników z kompletami zaworów, j) wymianę części starej instalacji kanalizacyjnej i wykonanie nowych przyłączy wod-kan, k) udrożnienie istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej do wysokości kominów nad dachem, l) montaż ekranu i rzutnika multimedialnego, m) wymianę instalacji elektrycznej i lamp oświetleniowych, n) wymianę łączy internetowych w gniazdach podłogowych, o) wymianę żaluzji okiennych. 3. Zamawiający udostępnia pomocniczo przedmiary robót (załącznik nr 7 i 8), które nie stanowią podstawy wyceny, a służą jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania robót. 4. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, spełniających warunki i parametry techniczne zgodne z polską normą i posiadające aprobatę techniczną. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń udowodni oferent.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 PLN ( słownie: trzy tysiące złotych zero groszy ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach