Przetargi.pl
Multimedialne muzeum Obozu Jenieckiego Stalag 1B i historii Olsztynka

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2012-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Multimedialne muzeum Obozu Jenieckiego Stalag 1B i historii Olsztynka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonaniu zadnia pn. : Multimedialne muzeum Obozu Jenieckiego Stalag 1B i historii Olsztynka. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego muzeum, 2) Opracowanie koncepcji wyposażenia muzeum, 3) Wykonanie prac budowlano - remontowych na potrzeby stworzenia muzeum; 3. W zakres przedmiotu umowy wchodzą: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej na którą będą się składać: a) Projekt budowlany - 5 egzemplarzy, (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze; c) Przedmiary robót - 1 egzemplarz; d) Kosztorys inwestorski- 1 egzemplarz; e) Plan BIOZ - 2 egzemplarze; f) Wszystkie niezbędne uzgodnienia oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu budowlano - wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przewidywany zakres robót obejmuje: a) wymiana stolarki otworowej (okiennej i drzwiowej) od strony dziedzińca i remont elewacji dziedzińca, b) wymiana stolarki otworowej (okiennej i drzwiowej) od strony fasady i remont elewacji fasad, c) remont i przebudowa dziedzińca wraz z wykonaniem systemu odprowadzania wód deszczowych, d) przebudowa kominów w budynku, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, e) wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w budynku f) wymiana pokrycia dachowego z dachówki wraz z wykonaniem częściowej wymiany deskowania oraz wykonaniem pokrycia deskowania papą lub folią; g) wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, h) wymiana instalacji odgromowej. i) Wymania lub naprawa uszkodzonych elementów drewnianej konstrukcji dachowej, j) Wydzielenie p.poż. klatek schodowych w budynku, wykonanie urządzeń oddymiających klatki schodowe, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i oznakowania dróg ewakuacyjnych oraz sygnalizacji pożarowej k) Wykonanie instalacji hydrantów p.poż. wewnętrznych, l) Remont i rewaloryzacja schodów wewnętrznych i klatek schodowych, m) Remont i rewaloryzacja istniejących pomieszczeń użytkowych poddasza, n) Adaptacja pomieszczeń nieużytkowych poddasza na cele użytkowe, o) Remont, rozbudowa i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania na poddaszu budynku, p) Remont i przebudowa instalacji elektrycznej do zasilania poddasza budynku, q) Remont i przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej do poddasza budynku, r) Wykonanie szybu windowego i windy dla osób niepełnosprawnych w budynku, s) Remont i rewaloryzacja istniejących pomieszczeń użytkowych biblioteki. 3. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót budowlanych. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 (sto tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach